• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

مراسم تجلیل از رئیس قدیم و معرفی رئیس جدید اداره صمت به همراه معرفی روسای جدید اتحادیه های صنفی مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 58131
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵

رویش زاگرس: با حضور معاون فرماندار، جمعی از مدیران ادارات و اعضای کمیسیون نظارت صنفی شهرستان مراسم تجلیل از زحمات رئیس قدیم اداره صنعت، معدن و تجارت و معارفه رسمی رئیس جدید این اداره به همراه تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اتحادیه های مختلف مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس […]

رویش زاگرس: با حضور معاون فرماندار، جمعی از مدیران ادارات و اعضای کمیسیون نظارت صنفی شهرستان مراسم تجلیل از زحمات رئیس قدیم اداره صنعت، معدن و تجارت و معارفه رسمی رئیس جدید این اداره به همراه تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اتحادیه های مختلف مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان به میزبانی اتحادیه های صنفی اتاق اصناف برگزار شد.

در این مراسم همچنین روسای جدید اتحادیه های صنفی جوشکاران و درودگران، تعمیرکاران اتومبیل، فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل، فروشندگان پوشاک، فروشندگان کفش و کیف، فروشندگان مصالح ساختمانی، فروشندگان الکتریکی و موبایل و تعمیرات سرمایشی که در انتخابات بیشترین آراء را به خود اختصاص داده بودندمعرفی شدند. بر این اساس بیژن پاپایی به جای حسن حیدری نیا به عنوان رئیس اتحادیه جوشکاران و درودگران، داود دشتبان به جای بهزاد باورصاد اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل، روح الله بهزادی به جای محمود اسدی اتحادیه لوازم الکتریکی و موبایل، ولی عزیزی به جای علیمردان داودی، اتحادیه پوشاک، مجتبی صالحی به جای عین الله طهماسبی اتحادیه کفش و کیف، محمدرضا علاسوند به جای علی اکبری اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی، و مسلم اکبری به جای کمال جمالپور اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی معرفی و از زحمات روسای پیشین این اتحادیه ها تقدیر شد. در پایان با اهدای لوح سپاس از زحمات رئیس قدیم اداره صمت و روسای قدیم اتحادیه ها صنفی مسجدسلیمان تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.