• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

آئین تجلیل از مقام آوران و کمیته های برتر هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد+ تصاویر

  • کد خبر : 58119
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
آئین تجلیل از مقام آوران و کمیته های برتر هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد+ تصاویر

رویش زاگرس/ محمد باقرفر: با حضور جمعی از مردم و مسئولین آئین تجلیل از مقام آوران و کمیته های برتر هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. ساسان زکی پور رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: این مراسم به پاس زحمات […]

رویش زاگرس/ محمد باقرفر: با حضور جمعی از مردم و مسئولین آئین تجلیل از مقام آوران و کمیته های برتر هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. ساسان زکی پور رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: این مراسم به پاس زحمات ارزنده قهرمانان و مقام آوران هیئت انجمن های ورزشی در سال ۱۴۰۱در سالن اجتماعات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و با حضور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی،ریاست شورای اسلامی، پرسنل اداره ورزش و جوانان، جمعی از روسای هیات های ورزشی، پیشکسوتان و عموم مردم برگزار شد. وی ادامه داد: اگر چه کسب مقام و عناوین قهرمانی بخشی از ورزش می‌باشد اما نشاط و سلامتی، لذت بردن از ورزش،داشتن جسم و روحی سالم و مهم تر از همه حسن خلق و رفتار شایسته به مراتب از آن مهمتر می باشد. وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد همه ساله از زحمات هیئات های برتر تقدیر نمائیم.وی همچنین از همکاری اداره ورزش و جوانان،شهرداری و شورای شهر، شرکت بهره برداری نفت و گاز در برگزاری این مراسم تشکر و قدردانی نمود.

لازم به ذکر است در این مراسم از خانواده مرحومه ستاره شاه منصوری از ورزشکاران مسجدسلیمانی قدردانی شد. اجرای موسیقی محلی، موسیقی پاپ، شاهنامه خوانی و  اجرای طنز از دیگر برنامه های این مراسم بود.مجری گری این مراسم بر عهده گودرز ظاهری بود. در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از زحمات این عزیزان تجلیل شد.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.