• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

سرپرست جدید اداره ثبت و احوال مسجدسلیمان معرفی شد

  • کد خبر : 58116
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
سرپرست جدید اداره ثبت و احوال مسجدسلیمان معرفی شد

رویش زاگرس: با حضور فرماندار مسجدسلیمان، اسماعیلی معاونت اسناد هویتی اداره کل و محمدزاده رئیس حراست ثبت احوال خوزستان مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید اداره ثبت و احوال مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم از زحمات علیرضا صالحی تقدیر و غلامرضا قادری به عنوان سرپرست جدید […]

رویش زاگرس: با حضور فرماندار مسجدسلیمان، اسماعیلی معاونت اسناد هویتی اداره کل و محمدزاده رئیس حراست ثبت احوال خوزستان مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید اداره ثبت و احوال مسجدسلیمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم از زحمات علیرضا صالحی تقدیر و غلامرضا قادری به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.
پیمان ملایی سرپرست فرمانداری در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات علیرضا صالحی در دوران تصدی اش گفت: وی یکی از بهترین مدیران از لحاظ عملکرد و تکریم ارباب رجوع بود که برای ایشان آرزوی موفقیت می کنیم. همچنین غلامرضا قادری سرپرست جدیدخواست با تمام توان در حل مشکلات و خدمت صادقانه به مردم بکوشد. لازم به ذکر است علیرضا صالحی که در آبان۱۳۹۱ریاست ثبت و احوال مسجدسلیمان را بر عهده گرفت در اول فروردین ۱۴۰۲بازنشست شد. همچنین غلامرضا قادری پیش از این ریاست اداره ثبت و احوال اندیکا و بخشداری چلو را نیز بر عهده داشته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.