• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

دیدار عیدانه سرپرست فرمانداری و سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان با خانواده شهیدان شهبازی و تلغری

  • کد خبر : 58098
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
دیدار عیدانه سرپرست فرمانداری و سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان با خانواده شهیدان شهبازی و تلغری

رویش زاگرس: دیدار عیدانه  پیمان مولایی سرپرست فرمانداری شهرستان و محمد عسگری سرپرست اداره بنیاد شهیدو امور ایثارگران مسجدسلیمان به همراه جمعی از مدیران با خانواده های شهید محمد حسین شهبازی و محمد تلغری انجام شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک پر فضیلت رمضان با […]

رویش زاگرس: دیدار عیدانه  پیمان مولایی سرپرست فرمانداری شهرستان و محمد عسگری سرپرست اداره بنیاد شهیدو امور ایثارگران مسجدسلیمان به همراه جمعی از مدیران با خانواده های شهید محمد حسین شهبازی و محمد تلغری انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک پر فضیلت رمضان با خانواده های شهید محمد حسین شهبازی و محمد تلغری در شهرستان مسجدسلیمان دیدار شد.

مولایی سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان با تبریک سال جدید و آرزوی صحت و سلامت برای خانواده گرانقدر این شهیدان اظهار داشت: عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت ها، رشادت ها، صبر و استقامت خانواده های سرافراز شهداء و ایثارگران کشور است. وی افزود: جامعه ایثارگران بویژه والدین و همسران معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این خانواده ها که خواسته ای جز خدمت به مردم ندارند انجام شود.

همچنین سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز و حلول ماه مبارک رمضان و آرزو قبولی طاعات و عبادات گفت: شهدای دفاع مقدس دین بزرگی بر گردن همه ملت دارند و در این راستا توجه و رسیدگی به خانواده های این عزیزان از اولویت های برنامه های ما است. وی افزود: ایثار و مقاومت شهدا و جانبازان در آن دوران در کنار صبر و استقامت خانواده های این عزیزان، تاریخ پر افتخار دفاع مقدس را رقم زد و امنیت و آسایش امروز را برای ما به ارمغان آورد.

گفتنی است شهید محمدحسین شهبازی سرباز یکم وظیفه لشکر ۶۴ پیاده ارتش هیجدهم تیرماه ۱۳۶۹ در اشنویه آذربایجان غربی بشهادت رسید.همچنین شهید محمد تلغری در بیست هفتم اسفدماه ۱۳۴۷ در کرکول پیرانشهر آذربایجان غربی در حمله ضدانقلاب به شهادت رسید.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.