• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
1

گل گهر سیرجان ۴ نفت مسجدسلیمان.

  • کد خبر : 57908
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
گل گهر سیرجان ۴ نفت مسجدسلیمان.

رویش زاگرس: هفته بیست و سوم لیگ ۲۲ – استادیوم شهید سلیمانی سیرجان یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ – ساعت: ۱۷ گل‌گهر سیرجان ۴ – نفت مسجدسلیمان ۰ گل‌ها: رضا شکاری (۳۰)، مرتضی تبریزی (۴۵)، علی‌اصغر عاشوری (۴+۴۵)، یونس شاکری (۹۰) داور: امیرسامان سلطانی کمک داوران: محمدرضا مدیرروستا و حمدیرضا افشون اخطار: گل‌گهر سیرجان: محسن فروزان، شایان مصلح، […]

رویش زاگرس: هفته بیست و سوم لیگ ۲۲ – استادیوم شهید سلیمانی سیرجان
یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ – ساعت: ۱۷
گل‌گهر سیرجان ۴ – نفت مسجدسلیمان ۰
گل‌ها: رضا شکاری (۳۰)، مرتضی تبریزی (۴۵)، علی‌اصغر عاشوری (۴+۴۵)، یونس شاکری (۹۰)
داور: امیرسامان سلطانی
کمک داوران: محمدرضا مدیرروستا و حمدیرضا افشون
اخطار:
گل‌گهر سیرجان: محسن فروزان، شایان مصلح، آرمین سهرابیان، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، امین پورعلی، علی‌اصغر عاشوری (۵۸- وسلی گومز)، محمد خدابنده‌لو، محمدرضا حسینی (۷۷- بهنام برزای)، رضا شکاری (۵۸- یونس شاکری) و مرتضی تبریزی (۵۸- امین قاسمی‌نژاد)
سرمربی: امیر قلعه‌نویینفت مسجدسلیمان: فرهاد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی (۸۹- حسین فیض)، عقیل کعبی، میثم نقی‌زاده، علیرضا دغاغله، محمد خرم‌الحسینی (۶۱- آریا برزگر)، حسین گودرزی، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی، رضا دهقانی (۶۱- پیمان میری) و حسین شنانی
سرمربی موقت: فرزاد حافظیخلاصه بازی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یک مسابقه خارج از خانه مقابل گل‌گهر سیرجان با نتیجه ۴-۰ شکست خورد.

نفتی‌ها که طی روزهای گذشته درگیر حواشی مربوط به جدایی غلامرضا عنایتی از نیمکت مربیگری این تیم بودند، در همان نیمه اول قافیه را به میزبان سیرجانی واگذار کردند. زردپوشان نفت ۳۰ دقیقه مقابل شاگردان قلعه‌نویی مقاومت کردند، اما گل رضا شکاری به مقاومت آن‌ها پایان داد و ۲ گل هم در آخرین لحظات این نیمه توسط مرتضی تبریزی و علی‌اصغر عاشوری درون دروازه نفت مسجدسلیمان قرار گرفت.
در نیمه دوم با وجود حملاتی که بازیکنان دو تیم به روی دروازه‌های همدیگر انجام دادند، تا دقیقه ۹۰ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا اینکه یونس شاکری چهارمین گل تیمش را در آخرین دقیقه بازی به ثمر رساند و این مسابقه با نتیجه ۴-۰ به نفع گل‌گهر سیرجان خاتمه یافت و تیم نفت مسجدسلیمان با پذیرش این شکست سنگین یک گام دیگر به سقوط نزدیک شد.

شرح گل‌ها
۱-۰ (گل‌گهر): ارسال عاشوری از جناح راست محوطه نفت در نزدیکی های شش قدم فرود آمد. رضا شکاری با پرواز بلند و استفاده از خروج اشتباه کرمانشاهی و با یک ضربه سر دقیق دروازه نفت را باز کرد.

۲-۰ (گل‌گهر): پاس رضا شکاری از بین سه بازیکن نفت در گوشه راست محوطه به مرتضی تبریزی رسید و او بدون لمس توپ و با یک ضربه دقیق توپ را از بین پاهای کرمانشاهی عبور داد و به تور دروازه رساند.

۳-۰ (گل‌گهر): باز هم از جناح راست محوطه نفت و باز هم رضا شکاری با یک پاس کات‌بک این‌بار عاشوری را درون محوطه صاحب توپ کرد و او با یک ضربه بغل پای دقیق، دروازه نفت را گشود.

۴-۰ (گل‌گهر): با تلاش بهنام برزای از خارج شدن توپ جلوگیری شد و ارسال این بازیکن با ضربه سر یونس شاکری چهارمین گل تیم سیرجانی را در آخرین دقیقه بازی به ثبت رساند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57908

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.