• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
0

حيدري شهردار مسجد سلیمان: فضای سبز مسجدسلیمان زیر سطح استاندارد

  • کد خبر : 5790
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- خلیل حیدری شهردار مسجدسليمان اظهار کرد: در شرایط کنونی سرانه فضای سبز شهر مسجد سلیمان تقریباً چهار متر مربع برای هر نفر است و در تلاش هستیم تا این سرانه به شرایط استاندارد برسد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  وی افزود: سرانه استاندارد از شرایط کنونی شهر مسجد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- خلیل حیدری شهردار مسجدسليمان اظهار کرد: در شرایط کنونی سرانه فضای سبز شهر مسجد سلیمان تقریباً چهار متر مربع برای هر نفر است و در تلاش هستیم تا این سرانه به شرایط استاندارد برسد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  وی افزود: سرانه استاندارد از شرایط کنونی شهر مسجد سلیمان فاصله زیادی دارد و به این دلیل رسیدن به سطح استاندارد سرانه فضای سبز کار بسیار دشواری است.

شهردار مسجد سلیمان گفت: در حال حاضر باید سرانه فضای سبز مسجد سلیمان به سطح استاندارد برسد و به این دلیل برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در مدت 20 ماه سرانه مد نظر را تامین کنیم.
وی با اشاره به کشت درختان در فضای سبز مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: شهر مسجد سلیمان توانمندی‌های زیادی دارد و باید در این باره ابتدا برنامه جامع فضای سبز تدوین شود و سپس در راستای توسعه همه جانبه فضای سبز شهری در شهرداری مسجد سلیمان گام‌های اساسی برداریم.

شهردار مسجدسلیمان تاکید کرد: اجرای پروژه‌های بزرگ فضای سبز شهری در مسجد سلیمان به‌ویژه پارک ورودی این شهر برای افزایش سرانه فضای سبز در دستور کار شهرداری قرار دارد و به این دلیل می‌کوشیم تا با تهیه طرح توجیهی و اخذ مشاور در این زمینه گام‌هایی عملی در اجرای پروژه‌های فضای سبز شهری برداشته شود.

منبع / فـارس
لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. ای بابا شما که نتونستی ….. رو عوض کنی بعید میدونم بتونید واسه شهر کاری انجام بدهید. بازم وقت نیاز دارید برای تصمیم گیری؟

  2. جناب شهردار ! با سلام و خسته نباشید
    اقدام شما در ساماندهی دستفروشانی که ایجاد سدمعبر مینمودند ستودنی است اما استمرار این امر مستلزم تهیه بانک اطلاعات  جامعی است تا پس از مدتی مجددا شاهد تولید دستفروشان جدیدی در سطح شهر نباشیم ، همچنین خدمات شهری در سطح شهر خصوصا محلات در حد بسیار پایین تری از سطح استاندارد فضای سیز قرار دارد ، خدمات شهری در مسجدسلیمان مانند مشکل آلودگی هوای تهران تا زمانیکه متولی واحدی نداشته باشد به نتیجه مطلوب نمیرسد ، هیچ دلیلی ندارد که شرکت نفت برای انجام امر خدمات شهری دارای برنامه و اکیپهای مجزا باشد زیرا در قانون ، شهرداری بعنوان متولی خدمات شهری شناخته و تعین شده است لذا بهتر است شورای محترم شهر با تصویب یک مصوبه انجام خدمات شهری را یکپارچه و به شهرداری واگذار و هزینه آن بعلاوه 20 در صد بالا سری را از شرکت نفت مطالبه نماید ، در بحث پارک ورودی شهر هم باید عرض کنم ريال تبدیل این زمین که زمین نسبتا بزرگی است با توجه به اهمیت و ارزش ریالی آن یک اشتباه محض است ، در اطراف و اکناف شهر و محلات آنقدر زمین برای تامین سرانه فضای سبز و تامین پارک وجود دارد که بتوان از پتانسیل این زمین (روبروی ترمینال) در جهت خدمات موثرتر و تامین درآمدهای پایدار برای شهرداری استفاده نمود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.