• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
0

دستگیری مخلان نظم عمومی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 57892
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

رویش زاگرس: چند نفر که در یکی از مناطق مسجدسلیمان باعث ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی شدند بازداشت و با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مدتی پیش ساکنین یکی از مناطق مسجدسلیمان که شاهد ایجاد رعب و وحشت و نزاع جمعی با سلاح سرد […]

رویش زاگرس: چند نفر که در یکی از مناطق مسجدسلیمان باعث ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی شدند بازداشت و با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مدتی پیش ساکنین یکی از مناطق مسجدسلیمان که شاهد ایجاد رعب و وحشت و نزاع جمعی با سلاح سرد از ناحیه چند نفر بودند ضمن تماس با پلیس خواهان برخورد با آنان شدند که خوشبختانه با تلاش و اشرافیت اطلاعاتی پلیس متهمان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شدند.

دکتر رحمان بن سعید دادستان مسجدسلیمان با بیان این که دادستانی با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهد کرد گفت: ایجاد درگیری، عربده‌کشی و استفاده از هرگونه سلاح سرد و گرم، بازداشت و محکومیت به مجازات‌های سنگین را در پی خواهد داشت. وی یکی از وظایف مهم دستگاه قضایی را برخورد با این دسته از افراد عنوان کرد و گفت: با برهم زنندگان نظم، امنیت و آرامش جامعه هیچ مماشاتی نخواهیم داشت. بن سعید ادامه داد: برخورد با جرایم خشن و جرایمی که امنیت عمومی را به مخاطره می اندازد در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار دارد و دادستانی با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

دادستان مسجدسلیمان همچنین با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز گفت: تامین امنیت و آرامش شهروندان یکی از مهمترین نیازهای ایام تعطیلات نوروزی است که بدون شک دستگاه قضا و نیروی انتظامی در تامین امنیت فراگیر شهروندان به خصوص میهمانان نوروزی عزمی راسخ دارند.

وی در ادامه تاکیدکرد: در طول تعطیلات نوروزی دادستانی و نیروی انتظامی بدون اغماض با مخلان نظم و هرگونه بی نظمی در سطح شهرستان به خصوص با نزاع های دست جمعی برخورد قاطعی خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.