• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

تیم سوکیوکوشین کاراته مسجدسلیمان عنوان سومی مسابقات قهرمانی استان خوزستان را کسب کرد

  • کد خبر : 57884
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
تیم سوکیوکوشین کاراته مسجدسلیمان عنوان سومی مسابقات قهرمانی استان خوزستان را کسب کرد

رویش زاگرس: تیم سوکیوکوشین کاراته مسجدسلیمان عنوان سومی مسابقات قهرمانی استان خوزستان را کسب کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس این مسابقات با حضور هشت تیم از شهرهای اهواز، اندیمشک، آبادان،کارون، مسجدسلیمان، سربندر،سوسنگرد و تیم یزد به عنوان تیم مهمان حضور داشت که تیم های اهواز،کارون و مسجدسلیمان به ترتیب مقام های اول تا […]

رویش زاگرس: تیم سوکیوکوشین کاراته مسجدسلیمان عنوان سومی مسابقات قهرمانی استان خوزستان را کسب کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس این مسابقات با حضور هشت تیم از شهرهای اهواز، اندیمشک، آبادان،کارون، مسجدسلیمان، سربندر،سوسنگرد و تیم یزد به عنوان تیم مهمان حضور داشت که تیم های اهواز،کارون و مسجدسلیمان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در این مسابقات پارمیس محمود، آیناز کریمی فام، السا خدری، ستایش محمودی، ستایش علیدوستی،فرنوش داوودی،یکتا حیدری، درسا حیدری کاکش،الساحیدری کاکش،یکتاحیدری کاکش مقام اول، زینب خسروی،مه تیام خدری، آیه کریمی فام، سارینا رضایی، مهدیه بخرد،  مهسا داوودی و پرنیان حاجتپور مقام دوم و مطهره خیری، ساینا طهماسبی،پانیذ خدری، طناز محبی،فاطمه سلیمانی،فادیا سلیمانی،فاطیما خسروی،الینا خدری، نازنین باباخانی،ستایش امیدی،تانیا راکی و مرسا احمدی موفق به کسب مقام سوم این مسابقات شدند. لازم به ذکر است شیهان نسترن صالحی به عنوان مربی و  نسترن صالحی، نازنین صالحی و زینب خسروی نیز کار قضاوت در این مسابقات را بر عهده داشتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.