• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

تحقیر شهر اولین ها را تمام کنید
وقتی وزارت نفت برای خودش هم اعتباری قائل نیست ما راضی به سقوط تیم محبوبمان هستیم

  • کد خبر : 57869
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

رویش زاگرس/صادق مرادی: حدود ۱۰ سال پیش زمانی که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود کرد، یادداشتی درباره اهمیت این اتقاق بزرگ در تسریع تکمیل زیرساخت های شهر مانند هتل، فرودگاه و… نوشتم و گفتم با وجود این تیم نفت، قطعاً شاهد رشد شهر خواهیم بود. اما حالا باید اعتراف کنم من و […]

رویش زاگرس/صادق مرادی: حدود ۱۰ سال پیش زمانی که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود کرد، یادداشتی درباره اهمیت این اتقاق بزرگ در تسریع تکمیل زیرساخت های شهر مانند هتل، فرودگاه و… نوشتم و گفتم با وجود این تیم نفت، قطعاً شاهد رشد شهر خواهیم بود. اما حالا باید اعتراف کنم من و احتمالاً بسیاری دیگر از هواداران بی شمار نفت مسجدسلیمان به سقوط نفت راضی هستیم.

نتایج ضعیف تیم نفت به خصوص در این فصل، باعث شد تا اعتبار فوتبال مسجدسلیمان و بختیاری به شدت زیر سوال برود‌ و شوربختانه همه آنچه نسل طلایی مسجدسلیمان قبل از انقلاب ساخته بودند توسط بی کفایتی برخی مسئولین کنونی بر باد رفت.

از شهری که در همه دوران ها بازیکن ملی تاثیرگذار داشت به جایی رسیدیم که در تیم های درجه سه لیگ برتر هم به تعداد انگشتان یک دست بازیکن خوب نداریم. چرا؟! چون به قیمت نگهداشتن تیم نفت در لیگ برتر، فوتبال پایه هایمان را تعطیل کردیم و همه بودجه ورزش شهرستان هزینه بازیکنان غیر بومی و گاه بی کیفیت نفت شد.

فرودگاه که ساخته نشد هیچ! حتی اندک زیرساخت های مان هم در حال نابودی است.به وزارت نفت تبریک می گویم که آنقدر برای خودش احترام قایل نبود که به عنوان مالک باشگاه، حتی یک هتل مناسب برای اسکان تیم های مهمان نداشت!

یادمان نمی رود که تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال که هر چه دارند از بودجه های دولتی و نفت همین سرزمین است، به دلیل نبود هتل مناسب و فرودگاه حاضر به یک شب اسکان در شهر نبودند.(مسئولین نفت دمتان گرم که سطح خودتان و ما را تا این حد پایین اوردید).

من همیشه از کسانی بودم که فکر می کردم وزارت به رسم شرافت و اعتبار جایگاهش، به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال مسجدسلیمان به عنوان شهر اولین ها، مام صنعت نفت خاورمیانه و خواستگاه مدرنیته کشور عمل می کند. اما اکنون با گذشت ۱۰ سال و در حالی که می بینم تیم های دولتی لیگ برتری بودجه های چند صد میلیاردی هزین همی کنند و با همین بودجه ها ورزشگاه، هتل، استخر و.‌‌.. ساخته اند، متوجه شدم که وزارت نفت دیگر اعتباری ندارد!

البته نباید بی کفایتی برخی از متولیان شهری را هم نادیده گرفت که به جد پیگیر مطالبات مان از نفت نبودند و با احساسات جوانانمان بازی کردند!

و حالا با این وضع تیم داری وزارت نفت و بی کفایتی مسئولین استانی، به نقطه ای رسیده ایم که حیثیت فوتبال مسجدسلیمان و آبادان( شما بخوانید فوتبال ایران) در حال نابودی است؛ آنچنان که یکی از سایت های معتبر ورزشی تیتر زده است:« نفت مسجدسلیمان زنگ تفریح لیگ برتر…»

لذا دیگر نه قهر فلان مربی ناراحتمان می کند و نه ناز بهمان بازیکن. تا پیش از این که ته مانده آبرویمان را بردارند و ببرند، لطفا نفت را از لیگ برتر حذف کنید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. احسنت برای نوشتن این مطلب. تمام مسئولیت شرکت نفت در قبال شهرستان مسجدسلیمان چیدن چند کیسه برنج و عکس انداختن از آنها برای منت گذاشتن روی مردم این شهر است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.