• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
0

سرمربي نفت‎مسجدسليمان: نگاه‌مان به ليگ برتر است

  • کد خبر : 5782
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۷:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: نگاه‌مان به ليگ برتر است و تمام تلاش‌مان را در بازي‌هاي باقي‌مانده مي‌كنيم تا به آن‌چه استحقاق شهر و مردم‌مان است، برسيم. بهروز مكوندي سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: روز گذشته با البدربندركنگ بازي داشتيم كه يكي از تيم‌هاي خوب ليگ يك است و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: نگاه‌مان به ليگ برتر است و تمام تلاش‌مان را در بازي‌هاي باقي‌مانده مي‌كنيم تا به آن‌چه استحقاق شهر و مردم‌مان است، برسيم. بهروز مكوندي سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: روز گذشته با البدربندركنگ بازي داشتيم كه يكي از تيم‌هاي خوب ليگ يك است و در نيم‌فصل هم توانست نفرات بسياري را به جمع بازيكنان خود اضافه كند. وي بيان‌كرد: اين تيم 25 امتيازي بود و جايگاه خوبي در جدول داشت اما فدراسيون به دلايلي شش امتياز از آن‌ها كسر كرد كه اين كسر امتياز آن‌ها را به رده دهم كشاند. ما براي بازي با اين تيم اصلا به اين‌كه آن‌ها تيم دهم جدول هستند، نگاه نمي‌كرديم، بلكه آن‌ها را يك تيم خوب مي‌دانستيم. بازيكنان خوزستاني زيادي هم در اين تيم حضور دارند كه اين موضوع كمي حساسيت بازي را بيشتر كرده بود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: تيم ما در شرايطي بود كه مي‌خواستيم به هر صورتي كه شده، سه امتياز بازي را به دست آوريم تا از كورس عقب نيفتيم و هم اين‌كه تيم‌مان را به رده‌هاي بالاتر برسانيم كه خوشبختانه با پيروزي در اين ديدار، هدف‌مان ميسر شد. وي خاطرنشان‌كرد: در اين ديدار حريف‌مان به يك بازي بسته دست زده بود و كاملا فضاها را بسته بود و هر چقدر تلاش كرديم، نتوانستيم به گل برسيم و در ضربات پاياني خوب كار نكرديم كه در ادامه شوت از راه دور را در دستور كارمان قرار داديم كه متاسفانه بازهم به گل نرسيديم. در دقايق پاياني مسابقه بود كه روي يك ضربه ايستگاهي توسط بازيكن جوان‌مان به گل رسيديم و توانستيم هر سه امتياز بازي را ازآن خودمان كنيم.

مكوندي درباره شرايط تيمش عنوان‌كرد: در حال حاضر ما با يك بازي بيشتر نسبت به تيم پيكان صدرنشين گروه‌مان هستيم. تمام سعي و تلاش تيم خوب پيكان نيز اين است كه بازهم به جايگاه خود در ليگ برتر برگردد و البته ما هم تلاش‌مان را مي‌كنيم تا در بازي‌هاي باقي‌مانده نتايجي را كسب كنيم تا بتوانيم آن‌چه استحقاق شهر و مردم‌مان است را به دست آوريم. تمام تلاش‌مان رسيدن به اين مهم است. وي افزود: نگاه ما به ليگ برتر است و در حال حاضر هم موقعيت خوبي داريم؛ البته ممكن است به خاطر يكسري از موارد ازجمله محروميت‌ها و مصدوميت‌ها در پي فشار مسابقات، با كمبود بازيكن مواجه شويم و كارمان سخت‌ شود ولي در كل همه نفرات تيمم آماده‌اند و اميدوارم آن وظيفه‌اي كه نسبت به آن تعهد داريم را انجام دهيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كنيد تا چه اندازه به ليگ برتر نزديك‌ شده‌ايد؟ گفت: تا تيم ششم، هفتم جدول از نظر امتيازي فاصله بسياري نيست و فكر مي‌كنم بازي‌هاي رو در رو خيلي تاثيرگذار باشند. ممكن است يك تيم صدرنشين در انتهاي فصل در ميانه‌هاي بالاي جدول باشد و حتي جزو تيم‌هاي بالاي جدول هم نباشد. به هر حال هرگونه لغزشي ممكن است يك تيم را از صدر به ميانه جدول بياورد. وي در ادامه درباره ديدار آينده تيمش مقابل نفت و گاز گچساران عنوان‌كرد: حريف‌مان از تيم‌هاي خوب ليگ است. آن‌ها دور رفت ما را در مسجدسليمان شكست دادند و اميدواريم در اين بازي بتوانيم شكست دور رفت را جبران و جايگاه‌مان را حفظ كنيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.