• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در نشست با اصحاب رسانه عملکرد خود را تشریح کرد

  • کد خبر : 57789
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

رویش زاگرس: دکتر یاسر جلیلی مدیر شبکه بهداشت شهرستان مسجدسلیمان در نشست با خبرنگاران بخشی از عملکرد خود را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مدیر شبکه بهداشت شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه در اطلاع رسانی آنان را چشم و گوش جامعه و انعکاس دهنده واقعیت ها و ترسیم […]

رویش زاگرس: دکتر یاسر جلیلی مدیر شبکه بهداشت شهرستان مسجدسلیمان در نشست با خبرنگاران بخشی از عملکرد خود را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مدیر شبکه بهداشت شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه در اطلاع رسانی آنان را چشم و گوش جامعه و انعکاس دهنده واقعیت ها و ترسیم کننده چشم اندازها در جامعه دانست و گفت: خبرنگاران در کنار مسئولین نقش مهمی را در امر خدمت رسانی ایفا می کنند و از آنجا که اصحاب رسانه با انتظارات مردم بیشتر آشنا هستند می توانند در کاهش مشکلات بسیار تاثیر گذار باشند.

دکتر جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش عمرانی گفت: با تلاش مسئولان بیش از یکصد میلیارد تومان اعتبار عمرانی جذب شده است که بر این اساس چهار واحد پروژه عمرانی هشت بنگله،جاجو،کولرشاپ و شیخ مندنی به بهره برداری رسید. همچنین ساختمان دوازده واحده پزشکان، ستاد مرکز بهداشت سالور، خانه بهداشت تمبی، مرمت پایگاههای ۱۱۵ دو راه لالی، مرکز خدمات جامع سلامت نفتک ، ساخت ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان در دوطبقه در محل فعلی و..، نیز مناقصات آن انجام و بزودی عملیات اجرایی آنان آغاز خواهد شد… وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: خرید کلیه تخت های آی سی یو،خرید دستگاههای سونوگرافی اکوگرافی، ونتیلاتور، دستگاه بیهوشی، تجهیز کامل طب کار خرید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و…بخش دیگری از اقدامات انجام شده است.

جلیلی در ارتباط با بازرسی و بازدیدهای بهداشتی نیز گفت:معرفی ۱۴۸ مود متخلف بهداشتی به مقام قضایی،انجام ۴۲۲۷ بازدید مشترک با ادارات شهرستان از اماکن و صنوف،۱۵۰۰ بازدید از مدارس، ۷۳۹۶ بازدید از کارگاههای سطح شهرستان، صدور ۱۵۱ مورد اخطار به صنوف مختلف و پلمب ۱۷ مورد از اصناف مختلف همچنین معدوم سازی بیش از ۲ و نیم تن مواد غذایی فاسد از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

مدیر بهداشت و درمان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با اقدامات انجام شده نیروی انسانی از تبدیل وضعیت ۳۷ نفر از پرسنل ایثارگر، ۶۷ نیروی طرحی در سال های ۴۰۰ و ۴۰۱ همچنین افزایش جذب تا ۱۰ نفر کارشناس ماما خبر داد.

جلیلی در ارتباط با آخرین وضعیت دانشکده علوم پزشکی مسجدسلیمان نیز گفت: همه تلاش مان این است مهرماه امسال در سه رشته پرستاری، فوریت ها و اتاق عمل دانشجو جذب کنیم که امیدوارم با همکاری همه مسئولین عملیات اجرایی ساختمان دانشکده علوم پزشکی هر چه سریع تر آغاز شود اما تا آن زمان یکی از ساختمان های دانشگاه آزاد را در نظر گرفتیم که در صورت توافق نهایی از آن استفاده خواهیم کرد.

وی در ارتباط با کمبود پزشکان متخصص نیز گفت: در مجموع ۴۳ پزشک متخصص فعال در سطح شهرستان داریم اما می پذیریم بعضی تخصص ها همچون طب اورژانس، چشم پزشک، اطفال، گوش و حلق و بینی با کمبود متخصص مواجه هستیم. دکتر جلیلی در ارتباط با نشست بخش هایی از بیمارستان نیز گفت: اگر چه ناظر فنی دانشگاه اعلام کرده است ستون ها سالم هستند اما به جد پیگیر این مشکل هستیم و از شرکت پیمانکار نیز شکایت شده است…

در این مراسم مشکلات موجود حوزه بهداشت و درمان توسط خبرنگاران مطرح و جلیلی قول داد به مشکلات مطروحه رسیدگی کند. ضمن ان که وی از شهروندان خواست هرگونه مشکلی را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی و مطمئن باشند پیگیری خواهد شد.

در ادامه مدیر شبکه به سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران پاسخ داد. نحوه نظارت بر درمانگاهها، مطب ها، تکریم ارباب رجوع، وضعیت اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن، کمبود پزشکان متخصص، نحوه نوبت دهی ام آر آی و… مهمترین سوالاتی بود که از سوی خبرنگاران مطرح شد.

دکتر جلیلی در پایان از تلاش های دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، دکتر سرمست رئیس دانشگاه، دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر رضایی فاضل فرماندار مسجدسلیمان جهت همکاری و تلاش در رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.