• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
0

مسمومیت ۱۷ نفر از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه هاجر هفتکل

  • کد خبر : 57776
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
مسمومیت ۱۷ نفر از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه هاجر هفتکل

رویش زاگرس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مسمومیت تعدادی دانش‌آموز دختر دبیرستانی در هفتکل در استان خوزستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر حبیب حی‌بر با اشاره به مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان در نقاط مختلف کشور اظهار کرد: هم‌اکنون مسمومیت ۱۰ دانش‌آموز دختر دبیرستانی در هفتکل گزارش شده است. […]

رویش زاگرس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مسمومیت تعدادی دانش‌آموز دختر دبیرستانی در هفتکل در استان خوزستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر حبیب حی‌بر با اشاره به مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان در نقاط مختلف کشور اظهار کرد: هم‌اکنون مسمومیت ۱۰ دانش‌آموز دختر دبیرستانی در هفتکل گزارش شده است.

وی با بیان این که جزئیات بیشتر متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود، افزود: یک تیم ویژه برای بررسی موضوع از اهواز به هفتکل اعزام شده است. همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل از مسمومیت ۱۷ نفر از دانش‌آموزان دبیرستان هاجر این شهرستان خبر داد. دکتر مولایی گفت: حال عمومی اکثر دانش آموزان خوب است و در حال رسیدگی به وضعیت مابقی دانش‌آموزان هستیم.

در پی گزارش مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در خصوص مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان، دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز در دستوری به معاونت درمان، خواست که به صورت اورژانسی اقدامات لازم در این خصوص به عمل آید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.