• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

با حضور معاون مدیرکل ورزش خوزستان و فرماندار مسجدسلیمان
جلسه هم اندیشی جمعی از پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی در اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان +تصاویر

  • کد خبر : 57731
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با حضور معاون مدیرکل ورزش خوزستان و فرماندار مسجدسلیمان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>جلسه هم اندیشی جمعی از پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی در اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان +تصاویر</span>

رویش زاگرس: با حضور ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، دکتر رضا رضایی فاضل فرماندار مسجدسلیمان، سید ستار فاطمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهباز حیدری رئیس شورای شهر، جلسه هم اندیشی جمعی از پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی در اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به […]

رویش زاگرس: با حضور ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، دکتر رضا رضایی فاضل فرماندار مسجدسلیمان، سید ستار فاطمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهباز حیدری رئیس شورای شهر، جلسه هم اندیشی جمعی از پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی در اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این جلسه معاون مدیرکل ورزش خوزستان با اشاره به ضرورت حفظ حرمت پیشکسوتان ورزش، گفت: حوزه کاری اداره کل ورزش استان حرمت گذاری به مقام شامخ پیشکسوتان ورزش است و این  جز اولویت های اصلی  قرار دارد. وی ادامه داد: هر چه پیشکسوتان ورزش ما مورد حمایت و توجه قرار گیرند، جوانان بیشتری هم برای ادامه راه قهرمانی این بزرگان ترغیب می شوند. نصیری با بیان این که مسجدسلیمان به عنوان مهد ورزش کشور در بسیاری از رشته ها از جایگاه والایی برخوردار است گفت: قطعاً دغدغه های شما عزیزان نسبت به وضعیت ورزش شهرستان به مدیرکل محترم ورزش استان  انتقال داده خواهد شد. وی ابراز امیدواری کرد در آینده نیز این نشست های صمیمی ادامه داشته باشد…

دکتر رضا رضایی فاضل فرماندار مسجدسلیمان با بیان این که اگر هنر و ورزش توسعه پیدا کنند شاهد نشاط اجتماعی خواهیم بود گفت: هر جا از توسعه ورزش و هنر غفلت کردیم زیان دیده ایم. وی با بیان این که متاسفانه سرانه ورزشی شهرستان زیر سی سانتی متر است ابراز امیدواری کرد در آینده با توجه به زیرساخت های ورزشی در شهرستان شاهد رشد و شکوفایی بیشتر در این حوزه باشیم.

شهروز بهامیران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان نیز با بیان این که مسجدسلیمان یکی از پرافتخارترین شهرهای کشور در رشته های مختلف ورزشی ست گفت: من همیشه دغدغه داشتم که پیشینه ورزش این شهرستان را به نسل جدید معرفی کنم که بسیار خوشحالم در همین راستا جلد اول چاپ کتاب پیشکسوتان و نام آوران ورزش مسجدسلیمان توسط اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان که آقای ابراهیم شهنی پیشکسوت ورزش این شهرستان زحمت تالیف آن را کشیده و مراحل نهایی چاپ توسط انتشارات دلا مسجدسلیمان در حال طی شدن است به زودی به زیور چاپ آراسته خواهد شد. وی با بیان این که حرمت به پیشکسوت را از روز اول ریاست سرلوحه کار خود قرار داده است گفت: برنامه چهارشنبه ها با پیشکسوتان و حضور در خانه این عزیزان افتخاری ست که نصیب بنده شده است و امیدوارم بعد از من نیز تداوم داشته باشد.

در این مراسم اساتید پیشکسوت ورزش مسجدسلیمان در رشته های مختلف از جمله پهلوان حسین پور، فرهاد لاله زار، دیدار شهنی، علی اصغر جمالی، ابراهیم حاجی پور، ابراهیم شهنی، علیداد منجزی، علی حسین مطلبی، منصور بهداروند، هوشنگ ارسطو، عسکری، مهران مطلق، بهمن نصیری، رسولی، گودرز مولایی، خانم پروین حجاریان، علی حسین بهداروند، محمد کریمی،  حضور داشته و نقطه نظرات خود را در موضوعات مختلف ورزش شهرستان و لزوم توجه بیشتر به ورزشکاران بیان کردند.

لازم به ذکر است پس از بررسی در ارتباط با کتاب پیشکسوتان نام آور ورزش مسجدسلیمان از طرح این کتاب نیز رونمایی شد. جلد اول کتاب پیشکسوتان نام آور ورزش مسجدسلیمان بخشی از زندگی نامه ورزشی بیش از ۱۰۰ پیشکسوت ورزش مسجدسلیمان را مورد بررسی قرار داده است. مولف این کتاب ابراهیم شهنی ست که با همکاری اداره ورزش و جوانان توسط انتشارات دلا مسجدسلیمان مراحل نهایی چاپ را می گذراند و بزودی وارد بازار کتاب خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57731

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.