• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

سرمربی نفت مسجدسلیمان:
مسئولان بیشتر به فکر باشند/مشکلات مالی برطرف نشود بازی با نساجی آخرین بازی ست که روی نیمکت نفت می نشینم

  • کد خبر : 57714
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>سرمربی نفت مسجدسلیمان: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مسئولان بیشتر به فکر باشند/مشکلات مالی برطرف نشود بازی با نساجی آخرین بازی ست که روی نیمکت نفت می نشینم</span>

رویش زاگرس– سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر بخواهیم اینطوری پیش برویم کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، رضا عنایتی بعد از شکست ۳-۰ نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت:: بازی دو روی متفاوت برای ما داشت. در ابتدا به پرسپولیس و هوادارانش بابت این پیروزی تبریک […]

رویش زاگرس– سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر بخواهیم اینطوری پیش برویم کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، رضا عنایتی بعد از شکست ۳-۰ نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت:: بازی دو روی متفاوت برای ما داشت. در ابتدا به پرسپولیس و هوادارانش بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. ما قابل احترام بازی کردیم، ولی عدم تمرکز بازیکنان‌مان خیلی به ما ضربه زده است. مقابل پرسپولیس موقعیت ایجاد کنید کار بزرگی کرده‌اید، ولی تمرکز لازم را برای بازی نداشتیم. وقتی برابر تیم حرفه‌ای بازی می‌کنید و تمرکز نداشته باشید، بازیکنان‌شان می‌توانند تأثیر خود را بگذارند، همانطوری که روی گل دوم غافلگیر شدیم.

وی در ادامه افزود: باید سریع ریکاوری کنیم و به ادامه مسابقات و جدول برگردیم و با قدرت تیم را حفظ کنیم، هر چند که دوستان می‌دانند نفت مشکلات متعددی دارد و هر چقدر تلاش می‌کنیم تیم را به آرامش برسانیم، تمرکز کافی را نداریم. قرار بود در بدو ورودم اتفاق خوبی بیفتد، ولی متأسفانه پس از پنج هفته که با این تیم کار می‌کنم، هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. یک مقدار پرداختی به بازیکنان انجام شد، ولی رضایت‌شان جلب نشد. با وجود اینکه بازیکنان خوبی داریم، ولی بی‌تمرکز هستند و بدون انگیزه تمرین می‌کنند. من جنگیدن را دوست دارم، ولی با مجموعه‌ای که بی‌انگیزه هستند نمی‌توانید کاری انجام دهید. جلسات روحی و روانی ما بیشتر از جلسات فنی بوده است، ولی نتوانستیم جوابی بگیریم.

سرمربی نفت اظهار کرد: مسئولان باید بیشتر به فکر باشند چون بازیکنان و کادر فنی تیم نفت مسجدسلیمان ناراضی هستند. اگر بخواهیم اینطوری پیش برویم کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. از اینجا اعلام می‌کنم طبق قولی که به من داده بودند تا شرایط را فراهم کنند، دیدار با نساجی آخرین بازی است که حضور خواهم داشت. نمی‌خواهم شانه خالی کنم، ولی اگر اتفاقی در بحث مالی نیفتاد دیگر از دست من و کادر فنی‌ام کاری برنمی‌آید. این برخلاف میلم است، ولی آخرین بازی خواهد بود که روی نیمکت نفت می‌نشینم.

عنایتی در مورد اعتراض‌هایش به داور و کمک داور این مسابقه خاطرنشان کرد: به کوپال ناظمی و همکارانش تبریک می‌گویم، چون صحنه مورد اعتراض‌مان را دیدم و آفساید نبود. فکر می‌کردم صحنه مدنظر آفساید بود، ولی به اتفاق همکارانم دیدم و واقعیت را باید گفت که آفساید نبوده است.

وی راجع به پنالتی که پیمان میری در این دیدار از دست داد، یادآور شد: پیمان پنالتی‌های خوبی می‌زند. وقتی دقیقه پنج پنالتی گیرتان می‌آید و از دست می‌دهید، هم روحیه تیم به‌هم می‌ریزد و هم حریف روحیه می‌گیرد. آن پنالتی برای ما سرنوشت‌ساز بود و می‌توانست کارمان را راحت کند، ولی دروازه‌بانی درون دروازه بود که یکی از پنالتی‌گیرترین دروازه‌بان‌های ایران است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به اینکه از هفته گذشته بحث کناره‌گیری او مطرح بود، گفت: من اصلاً تهدید کردن، بازارگرمی و جار و جنجال بلد نیستم. از بدو ورودمان شش هفت بازیکن مصدوم شده‌اند و زمانی که اتفاق بدتری می‌افتد شرایط سخت می‌شود. دو روز مانده به بازی به یکباره می‌گویند بهترین بازیکنان‌مان مجوز بازی‌اش به پایان رسیده و مشمول خدمت سربازی است. خیلی راحت این حرف را می‌زنند و خیلی شیک این بازیکن را در بی‌بازیکنی کنار گذاشتیم. با هر کسی حرف می‌زنیم توجه نمی‌کند. بهترین بازیکن ما امروز بازی نکرد، چون مجوز بازی‌اش را تمدید نکرده بودند. این اتفاقات غیرحرفه‌ای است، چون شما تاریخ این موضوع را می‌دانستید و باید پیش‌بینی می‌کردید. شرایط تیمداری در این تیم ساده است و همه فکر می‌کنند همه چیز خودش درست می‌شود، ولی باید حرفه‌ای‌تر نگاه کنیم.

عنایتی در پاسخ به این سؤال که «شما می‌دانستید نفت چه شرایطی دارد، با این اوصاف چطور مسئولیت این تیم را برعهده گرفتید؟»، گفت: اگر صد بار دیگر این اتفاق بیفتد، قبول می‌کنم. من تا جایی روی حرف دیگران حساب باز می‌کنم. بزرگ‌ترین اشتباه من این است که خیلی سریع به حرف‌های آدم‌ها اعتماد می‌کنم. احساس می‌کنم وقتی آدم‌ها حرف می‌زنند به تعهدات‌شان عمل می‌کنند. زمانی که با مسئولان نفت صحبت کردم قرار بود خیلی اتفاقات بزرگی بیفتد. شرایط را می‌دانستم و دوست داشتم چالشی داشته باشم. خودم تیمدار بودم و خودم تیم درست کردم و بالا آوردم. جایی تبلیغ نکردم و اتفاقاتی که از بدو قبول کردن تیم هوادار تا بالا آمدن آن افتاد را، می‌توانستم یک کتاب کنم، اما هیچ وقت بازارگرمی نکردم. از این صحبت‌های کلیشه‌ای متنفرم. برنامه و کارنامه من مشخص است و دوست دارم به دل اتفاقات بروم، ولی با یکسری اتفاقات نمی‌توان کاری کرد. امروز دیدید چقدر موقعیت از دست دادیم. عین اینها را در بازی‌های دیگر از دست دادیم. دروازه خالی را بیرون زدیم و امروز پنالتی خراب کردیم. این مسئله نشان می‌دهد که یک جایی ایراد دارد و به همین دلیل است که می‌گویم کاری از دستم برنمی‌آید تا یک نفر دیگری بیاید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.