• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

فرهنگی بازنشسته استاد محمدعلی شیرعلیزاده درگذشت

  • کد خبر : 57711
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
فرهنگی بازنشسته استاد محمدعلی شیرعلیزاده درگذشت

رویش زاگرس: فرهنگی بازنشسته استاد محمد علی شیرعلیزاده درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس استاد شیرعلیزاده که عمری را با عزت و افتخار اقدام به تعلیم و تربیت فرزندان دیار مسجدسلیمان در مدارس مختلف شهرستان کرده بود درگذشت. پایگاه خبری رویش زاگرس مصیبت وارده را به خانواده محترم استاد شیرعلیزاده و جامعه فرهنگی شهرستان […]

رویش زاگرس: فرهنگی بازنشسته استاد محمد علی شیرعلیزاده درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس استاد شیرعلیزاده که عمری را با عزت و افتخار اقدام به تعلیم و تربیت فرزندان دیار مسجدسلیمان در مدارس مختلف شهرستان کرده بود درگذشت. پایگاه خبری رویش زاگرس مصیبت وارده را به خانواده محترم استاد شیرعلیزاده و جامعه فرهنگی شهرستان تسلیت عرض می نماید.

همچنین در پی درگذشت “معلم پیشکسوت، “زنده نام استاد محمدعلی شیرعلی زاده”، علی اکبر مبارزاده مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان با انتشار پیامی مصیبت وارده را به خانواده گرامی، همکاران و شاگردان ایشان تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بازگشت همه بسوی اوست

با کمال تاسف و تأثر از ضایعه ناگوار رحلت جانگداز معلم پیشکسوت زنده یاد استاد محمّدعلی شیرعلی زاده مطلع شدیم.
ایشان عمر شریف خود را در خدمت به مردم و آینده سازان این سرزمین و شهرستان مصروف نمود؛ بی شک فقدان آن استاد فرهیخته،ضایعه ای جبران ناپذیر در مجموعه تعلیم و تربیت شهرستان مسجدسلیمان خواهد بود. لذا به نوبه خود و به نیابت از همکارانمان در خانواده بزرگ فرهنگیان مسجدسلیمان،این مصیبت جانگداز را محضر خانواده گرامی، خاندان محترم، طایفه جلیل آرپناهی و کلیه بازماندگان، همکاران و شاگردان آن فقید سعید، تسلیّت و تعزیّت و عرض نموده ، از پروردگار متعال، “رحمت واسعه الهی” و “علوّ درجات” آن برادر سفر کرده به عرش الهی و صبر جمیل و اجر جزیل جهت کلیه مصیبت دیدگان و بازماندگان را مسئلت دارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. روحش شاد استاد عزیز ما

  2. انا لله و انا الیه راجعون
    از طرف خود و همچنین به نیابت از همکاران دبیرستان دوره دوم پنج آذر مسجدسلیمان، این مصیبت معظمی را خدمت خانواده ی بزرگوار آنمرحوم و فرهنگیان دلسوز شهرم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از حضرت باری تعالی برای آن فقید سفر کرده، علو درجات خواهان و خواستارم.

  3. روحت شاد ، استاد مهربان، در جوار رحمت الهی باشی ان شاءالله.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.