• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

سرقت دو مامور قلابی اداره برق در منطقه هشت بنگله مسجدسلیمان

  • کد خبر : 57690
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
سرقت دو مامور قلابی اداره برق در منطقه هشت بنگله مسجدسلیمان

رویش زاگرس: دو مامور قلابی در پوشش کارکنان اداره برق اقدام به سرقت و اخاذی از یکی از شهروندان در شهرستان مسجدسلیمان کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس امروز دو مامور قلابی در پوشش کارکنان اداره برق به در یکی از خانه ها در منطقه هشت بنگله شهرستان مسجدسلیمان رفتند و پس از ورود […]

رویش زاگرس: دو مامور قلابی در پوشش کارکنان اداره برق اقدام به سرقت و اخاذی از یکی از شهروندان در شهرستان مسجدسلیمان کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس امروز دو مامور قلابی در پوشش کارکنان اداره برق به در یکی از خانه ها در منطقه هشت بنگله شهرستان مسجدسلیمان رفتند و پس از ورود اقدام به زورگیری و سرقت کردند. دکتر رحمان بن سعید دادستان مسجدسلیمان که از محل حادثه بازدید کرده بود دستورات لازم جهت پیگیری این حادثه را صادر که کارآگاهان اداره آگاهی در خال بررسی موضوع هستند.
دکتر بن سعید از مردم خواست که در صورت مراجعه افراد به آنان و معرفی خود به عنوان مامور ارگان‌های دولتی قبل از هرگونه پاسخگویی نسبت به رویت کارت شناسایی و اطمینان از صحت ادعای افراد اطمینان حاصل کنند.
بن سعید ادامه داد: آشنایی افراد با قوانین و مقررات، حقوق شهروندی و برخورداری از مهارت های لازم در شناسایی به موقع این گونه سارقان، نقش به سزایی در ناکامی نقشه های مجرمان دارد.
دکتر بن سعید از شهروندان خواست با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروز در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.