• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان:
با پرداخت ۱۵ درصد طی سه هفته گذشته،  بازیکنان نزدیک به ۵۰ درصد تاکنون دریافتی داشته اند

  • کد خبر : 57657
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>با پرداخت ۱۵ درصد طی سه هفته گذشته،  بازیکنان نزدیک به ۵۰ درصد تاکنون دریافتی داشته اند</span>

با پرداخت ۱۵ درصد طی سه هفته گذشته،  بازیکنان نزدیک به ۵۰ درصد تاکنون دریافتی داشته اند/ تا پیش از پایان سال دریافتی بازیکنان به ۶۰ درصد خواهد رسید/بازیکنان نفت جز ۱۰ تیمی هستند که که دارای قراردادهای بالا هستند اما تیم در قعر جدول قرار دارد/ بازیکنی که ادعای حرفه ای بودن دارد باید […]

با پرداخت ۱۵ درصد طی سه هفته گذشته،  بازیکنان نزدیک به ۵۰ درصد تاکنون دریافتی داشته اند/ تا پیش از پایان سال دریافتی بازیکنان به ۶۰ درصد خواهد رسید/بازیکنان نفت جز ۱۰ تیمی هستند که که دارای قراردادهای بالا هستند اما تیم در قعر جدول قرار دارد/ بازیکنی که ادعای حرفه ای بودن دارد باید رفتار حرفه ای هم داشته باشد/ برخی از بازیکنان که در باشگاههای قبلی سابقه اعتصاب داشتند باعث این اتفاق بوده اند که به کمیته انضباطی باشگاه دعوت خواهند شد/ در ارتباط با شایعه استعفای رضا عنایتی تاکنون چیزی به باشگاه اعلام نشده است

رویش زاگرس: مدیرعامل باشگاه نفت نسبت به اعتصاب بدهنگام بازیکنان این تیم واکنش نشان داد. ابوذر شجاعی برجویی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس درخصوص چرایی اعتصاب بازیکنان این تیم، اظهارکرد: علی رغم مشکلات مالی جزو تیم هایی هستیم که تاکنون پرداختی مناسبی به بازیکنان داشته ایم و با پرداخت ۱۵درصدی مطالبات بازیکنان در سه هفته اخیر، دریافتی بازیکنان نزدیک به ۵۰ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: حتی باشگاه در نظر دارد باتوجه به نزدیک بودن عید نوروز، مجدد تیم را شارژ مالی کند و تا پیش از پایان سال دریافتی به بازیکنان را به ۶۰ درصد برساند.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تیم در شرایط حساسی قرار دارد و بازیکنان به جای این که تمام وجود خود را برای حفظ تیم در لیگ برتر بگذارند، در حالی که به آن ها پول هم داده ایم، تمرین را تحریم می کنند و این یک بدعت بد است که در فوتبال ایران در حال شکل گیری است و ما با این موضوع برخورد خواهیم کرد زیرا برخی بازیکنان حق این که در این شرایط بخواهند به تیم ضربه بزنند را ندارند.

وی تاکید کرد: بازیکنان باید سریعا به تمرینات برگردند و تمرکز خود را روی بازی پیش رو بگذارند تا بیش از این فرصت سوزی صورت نگیرد. ما در تمام هفته هایی که تیم متحمل شکست های سنگین می شد، تمام سعی خود را کردیم که بازیکنان را مقصر جلوه ندهیم تا با آرامش به تیم کمک کنند اما قرار نیست وقتی پول می گیرند، دست به اعتصاب بزنند، در حالی که علی رغم تمام پشتیبانی ها نتواسته اند نتایج خوبی را رقم بزنند.
شجاعی گفت: بازیکنان نفت جزو ۱۰ تیمی هستند که دارای قراردادهای بالا هستند و دریافتی هایشان نیز حداقل از ده تیم لیگ برتر بهتر است اما می بینیم که تیم در قعر جدول جای دارد و بازهم تاکید می کنم که به جای اعتصاب باید فکری به حال بهتر شدن تیم داشته باشند.
در فوتبال ایران تا شب عید معمولا شصت درصد پرداخت شده باشد اصولا باشگاه به تعهدات خود عمل کرده است که ما سعی در تحقق این موضوع خواهیم داشت.
بازیکنی که ادعای حرفه ای بودن دارد و پول حرفه ای دریافت میکند باید رفتار حرفه ای نیز داشته باشد و به جای رفتارهای غیرمعمول مانند اعتصاب حداقل از مجرای قانونی مطالبات خود را دریافت کند.
البته همه بازیکنان این گونه نیستند و برخی که در باشگاههای قبلی این سابقه را داشته اند باعث این اعتصاب شده اند که قطعأ به کمیته انضباطی باشگاه دعوت و باید پاسخ رفتار غیرحرفه ای خود را بدهند .
وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود رضا عنایتی هم استعفا داده است؟ عنوان کرد: خیر، استعفایی در کار نبوده و چیزی به باشگاه اعلام نشده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ما فک میکردیم عنایتی خیلی حرفه ای رفتار کنه اما متاسفانه اینم داره راه حسینی رو نیره. میخواد فرار کنه یموقع اگه نفت سقوط کرد پای این نوشته نشه این جور افراد خیلی بز دل هستن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.