• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

محسن رضایی در تماس با مسئولان وزارت راه و شهرسازی خواستار بسیج همه امکانات و رسیدگی جدی به وضعیت مردم کوهرنگ شد

  • کد خبر : 57622
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
محسن رضایی در تماس با مسئولان وزارت راه و شهرسازی خواستار بسیج همه امکانات و رسیدگی جدی به وضعیت مردم کوهرنگ شد

رویش زاگرس: معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار رسیدگی جدی به مردم کوهرنگ شد که در برف سنگین و کم سابقه محصور و گرفتار شده‌اند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در گزارش تلفنی به محسن رضایی عنوان کرد: در برخی مناطق کوهرنگ […]

رویش زاگرس: معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار رسیدگی جدی به مردم کوهرنگ شد که در برف سنگین و کم سابقه محصور و گرفتار شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در گزارش تلفنی به محسن رضایی عنوان کرد: در برخی مناطق کوهرنگ از جمله گردنه‌ چری ارتفاع برف به پنج متر رسیده است که تردد میان دو استان چهارمحال و بختیاری را به‌صورت کامل مسدود کرده و قابل بازگشایی نیست و حتی بولدوزرهایی که در حال بازگشایی مسیر بودند در زیر برف مدفون شدند.

وی در این گفت‌وگوی تلفنی افزود: از استان خوزستان برای بازگشایی راه‌های روستایی در بازفت تجهیزات و نیروهایی اعزام شده‌اند. در شهر کوهرنگ و سایر روستاهای این شهرستان نیز کوچه‌ها و خانه‌ها از برف پوشیده شده است.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور نیز پس از دریافت گزارش از استاندار چهارمحال و بختیاری، در تماس با مسئولین وزارت راه و شهرسازی و سایر ارگان‌های مربوطه، خواستار بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های استانی و فرا استانی برای بازگشایی جاده‌های شهری و روستایی و نجات خانه‌ها و مردم گرفتار در برف شد.
حیدری خاطرنشان کرد: در چند هفته گذشته و به ویژه در روزهای اخیر بارش ‌های کم سابقه شهرستان کوهرنگ به‌ صورت پایداری ادامه داشته و منجر به وقوع شرایط بحرانی در این منطقه شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.