• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
2

جلسه دکتر اسماعيل جلیلی با رئیس سازمان صدا و سیما

  • کد خبر : 5761
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۷:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بعد از ظهر یکشنبه،بیست و هفتم بهمن ماه،سید عزت الله ضرغامی،رئیس سازمان صدا و سیما میزبان دکتر اسماعیل جلیلی، نماینده مردم شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زاگرسیان ایران در این جلسه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بعد از ظهر یکشنبه،بیست و هفتم بهمن ماه،سید عزت الله ضرغامی،رئیس سازمان صدا و سیما میزبان دکتر اسماعیل جلیلی، نماینده مردم شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی بود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زاگرسیان ایران در این جلسه که از ساعت نوزده برگزار گردید طرفین پیرامون موضوع سریال موهن سرزمین کهن و نگرانی ها و انتقادات بختیاری تباران از پخش این سریال،به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

دکتر جلیلی پس از پایان این جلسه سه ساعته،در گفتگوی تلفنی با پایگاه اطلاع رسانی زاگرسیان ایران،ضمن تقدیر و تشکر از رئیس سازمان صدا و سیما که میزبانی این جلسه را پذیرفتند از دستور ایشان جهت توقف پخش سریال و همچنین عذرخواهی و دلجویی سازندگان سریال و مسئولین سازمان تشکر و آنرا شانه خوبی از توجه سازمان صداو سیما به افکارعمومی دانست.

نماینده مردم مسجدسلیمان،اندیکا،لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی افزود:”در این جلسه ضمن انتقال دغدغه های بختیاری تباران به ریاست سازمان صدا و سیما،در مورد ویژگی های ارزشمند تاریخی و فرهنگی قوم بختیاری و رشادتها و ایثارگری های ایشان در طول تاریخ معاصر و خصوصاً تلاشها و مجاهدتها و شهدا،جانبازان و ایثارگران و آزادگان بختیاری،تبار در راه نظام و انقلاب توضیحات کافی به ریاست سازمان صدا و سیما داده شد.

دکتر جلیل همچنین از لزوم توجه به رویکرد سازمان در برنامه سازی پیرامون اقوام مختلف ایران و مشخصاً قوم بختیاری و ارائه پیشنهاداتی در این زمینه به ریاست سازمان صداو سیما خبر داد.

بنا به اعلام دکتر جلیلی،رئیس سازمان صدا و سیما نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم توجه بیشتر شبکه های مختلف سازمان به موضوع حساسیت های فرهنگی اقوام مختلف از دستور و تاکید خود به ارکان اجرایی سازمان،جهت توجه بیشتر در این زمینه خبر داد.

در این جلسه مقرر شد با استفاده از نظرات علمی و مستند کارشناسان مطلع از تاریخ بختیاری، رویکردی متناسب با جایگاه این قوم ترسیم و در دستورکار قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. لطفا بهره برداری اختصاصی نکنید دراین جلسه نمایندگان شهرهای مختلف بختیاری از اهواز؛شوشتر؛دزفول؛الیگودرز و ده نماینده مناطق بختیاری حضورداشتند و جلسه اختصاص به یک نماینده نداشت اخبارشبکه 1 سراسرس ساعت 9شب هم این نشست را پخش کرد کلاس نذارید!

  2. بیشک دکتر جلیلی یکی از فرزندان اصلح باکفایت کاردان و اگاه و فهیم و بااصالت بختیاری فرزند دلاور زاگرس او بود که پیش قراول هتاکی به مردمش درمجلس و در رسانه های جمعی بود او محور مدافعان و معترضین به تبارانش شد و پیگیریهای دیپلماتیک ایشان رنجش بختیاری ر تسکین داد دیگران هم بودندولی حضور دکتر جلیلی بیشتر از دیگران بود ولحق و لانصاف ایشان حضور و احاطه بر تمام امور حوزه های ر کواموشور دارند این نشان کفایت و قابلیت دکتر جلیلی فرزند شما امین شما دارد که مسجد سلیمان پس از سالها بلاخره سفیری شایسته و قابل و در خور روانه مجلس و پیگیر مقدرراتش کرد ارزوتی موفقیت وسلامتی برایایشان ذاریم و دارم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.