• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

جمعی از مسئولین و دانشگاهیان شهرستان مسجدسلیمان با خانواده شهید شاپور اسیوند دیدار کردند+تصاویر

  • کد خبر : 57605
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
جمعی از مسئولین و دانشگاهیان شهرستان مسجدسلیمان با خانواده شهید شاپور اسیوند دیدار کردند+تصاویر

رویش زاگرس: به منظور تجلیل از خانواده معزز شهدا،جمعی از مسئولین شهرستان به همراه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با خانواده شهید شاپور اسیوند دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این دیدار فرماندار، رئیس بنیاد شهید، فرمانده سپاه، دادستان، رئیس و جمعی از اساتید دانشگاه آزاد و مسئولان بسیج کارمندی، فرمانده […]

رویش زاگرس: به منظور تجلیل از خانواده معزز شهدا،جمعی از مسئولین شهرستان به همراه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با خانواده شهید شاپور اسیوند دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این دیدار فرماندار، رئیس بنیاد شهید، فرمانده سپاه، دادستان، رئیس و جمعی از اساتید دانشگاه آزاد و مسئولان بسیج کارمندی، فرمانده فراجا، حضور داشتند. در پایان مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با اهدای لوح سپاس و هدیه از خانواده شهید اسیوند تجلیل و دلجویی کردند.

لازم به ذکر است شهید شاپور اسیوند برادر علی اسیوند بازیگر سیما و تلویزیون کشور و متولد ۱۳۳۹ در مسجدسلیمان بود که در محله قدیمی و شهیدپرور کلگه و در خانواده‌ای  مذهبی دیده به جهان گشود. این شهید پس از اتمام تحصیلات و همزمان با آغاز جنگ تحمیلی با این که فرصت اشتغال رسمی او مهیا شده بود با هدف دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مرزهای ایران اسلامی راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد.

سرانجام شهید اسیوند در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه ۱۳۶۲ در منطقه شرحانی، عملیات والفجر۱ در شمال فکه به‌دلیل اصابت ترکش به پا به درجه رفیع شهادت رسید و با نثار خون مطهرش در دل‌ها جاودانه شد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.