• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
2

نفت مسجدسلیمان استقلال را به کورس قهرمانی برگرداند/استقلال تهران۳- نفت مسجدسلیمان۱

  • کد خبر : 57428
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
نفت مسجدسلیمان استقلال را به کورس قهرمانی برگرداند/استقلال تهران۳- نفت مسجدسلیمان۱

رویش زاگرس: هفته نوزدهم لیگ ۲۲ – استادیوم آزادی تهران سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ – ساعت ۱۵:۳۰ استقلال تهران ۳ – نفت مسجدسلیمان ۱ گل: آرش رضاوند (۵)، مهدی قائدی (۵۴ و ۹۰) برای استقلال – میلاد شیخ سلیمانی (۳+۹۰) برای نفت داور: حمید حاج ملک کمک داوران: آرمان اسعدی و عباس پورحیدری اخطار: امیرحسین […]

رویش زاگرس: هفته نوزدهم لیگ ۲۲ – استادیوم آزادی تهران
سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ – ساعت ۱۵:۳۰
استقلال تهران ۳ – نفت مسجدسلیمان ۱
گل: آرش رضاوند (۵)، مهدی قائدی (۵۴ و ۹۰) برای استقلال – میلاد شیخ سلیمانی (۳+۹۰) برای نفت
داور: حمید حاج ملک
کمک داوران: آرمان اسعدی و عباس پورحیدری
اخطار: امیرحسین کریمی (نفت)
تماشاگر: پنج هزار نفر

استقلال تهران: علیرضا رضایی (۴۶- سینا سعیدی‌فر)، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا (۷۲- صالح حردانی)، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری (۷۲- امید حامدی‌فر)، روزبه چشمی، محمد محبی (۷۹- پیمان بابایی)، مهدی قائدی و امیرارسلان مطهری (۷۲- سجاد شهباززاده)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجد کرمانشاهی، علیرضا دغاغله (۸۱- میلاد شیخ سلیمانی)، عقیل کعبی (۴۶- جهانبخش ذبیحی طاهر)، سینا عبدالهی، حسین گودرزی، مسلم مجدمی (۷۲- محمود صالحی)، رضا مغانلو، امیرحسین کریمی، رضا دهقانی (۶۷- محمد خرم‌الحسینی)، حسین شنانی (۶۷- پیمان میری) و پیمان رنجبری
سرمربی: غلامرضا عنایتی

خلاصه بازی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه ۳-۱ برابر استقلال شکست خورد.

در نیمه نخست، زردپوشان نفت خیلی زود از میزبان عقب افتادند و آرش رضاوند اولین حمله استقلالی‌ها را در دقیقه ۵ تبدیل به گل کرد. در ادامه نیز آبی‌پوشان دو موقعیت بسیار خوب گلزنی داشتند که در دقیقه ۲۰ مدافع نفتی‌ها توپ را از دهانه دروازه تیمش دفع کرد و ضربه سر محمد محبی هم توسط فرهاد کرمانشاهی روانه کرنر شد. شاگردان عنایتی در این نیمه دو بار روی دروازه استقلال خطرساز شدند که در صحنه اول داور میدان اعتقادی به خطای مدافع آبی‌پوشان روی حسین شنانی نداشت و در آخرین ثانیه‌های نیمه اول نیز شوت خطرناک امیرحسین کریمی با واکنش تماشایی سنگربان استقلال دفع شد.

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که هرکدام از تیم‌ها با انجام یک تعویض در ترکیب اصلی به میدان آمدند. پس از اینکه شوت مهدی قائدی به سوی دروازه نفت و ضربه پیمان رنجبری به سمت دروازه استقلال ثمری نداشتند، آبی‌پوشان صاحب گل دوم شدند و مهدی قائدی در دقیقه ۵۴ فاصله گل‌ها را به عدد ۲ رساند. در ادامه مسابقه، شوت رضا دهقانی از بالای دروازه استقلال گذشت و ضربه ارسلان مطهری توسط کرمانشاهی سنگربان نفت دفع شد. در دقیقه ۷۸ زردپوشان نفت تا آستانه زدن گل پیش رفتند اما ضربه حسین گودرزی پس از برخورد به تیر دروازه استقلال به بیرون رفت.

وقتی زمان بازی به دقیقه ۹۰ رسید، تنور بازی دوباره گرم شد و ۲ گل دیگر به ثمر رسید که سهم هر تیم یک گل بود تا نتیجه این مسابقه در آخرین دقایق تبدیل به ۳-۱ شود. ضمن اینکه استقلال تهران یک ضربه پنالتی را هم توسط مهدی قائدی از دست داد.

شرح گل‌ها
۱-۰ (استقلال): کوین یامگا از منطقه چپ خط دفاعی نفت مسجدسلیمان پا به توپ حرکت کرد و ارسال زمینی وی به آرش رضاوند رسید تا این ازیکن با ضربه‌ای دقیق گل نخست را برای میزبان به ثبت برساند.

۲-۰ (استقلال): پاس دیدنی آرش رضاوند در عمق خط دفاعی نفت مسجدسلیمان نصیب مهدی قائدی شد و مهاجم جنوبی استقلالی‌ها با یک ضربه بغل پای زمینی گل دوم را برای آبی‌پوشان زد.

۳-۰ (استقلال): مهدی قائدی پس از اینکه صاحب توپ شد، به راحتی سینا عبدالهی مدافع نفت را از پیش رو برداشت و با یک شوت زمینی به زاویه راست دروازه نفت مسجدسلیمان سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

۳-۱ (نفت): پرتاب اوت بلند توسط رضا مغانلو با دفع ناقص سنگربان استقلال همراه شد و توپ برگشتی را میلاد شیخ سلیمانی تبدیل به تنها گل نفت مسجدسلیمان در این بازی کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.