• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

کشتی فرنگی تورنمنت زاگرب
امیر قاسمی منجزی مدال برنز سنگین وزن مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی را از آن خود کرد

  • کد خبر : 57424
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>کشتی فرنگی تورنمنت زاگرب</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>امیر قاسمی منجزی مدال برنز سنگین وزن مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی را از آن خود کرد</span>

رویش زاگرس: امیر قاسمی منجزی ملی پوش کهنه کار مسجدسلیمانی با غلبه بر حریف فنلاندی مدال برنز سنگین وزن مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی را از آن خود کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس امیر قاسمی منجزی کشتی‌گیر سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، آخرین نماینده ایران در شب آخر مسابقات کرواسی بود […]

رویش زاگرس: امیر قاسمی منجزی ملی پوش کهنه کار مسجدسلیمانی با غلبه بر حریف فنلاندی مدال برنز سنگین وزن مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی را از آن خود کرد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس امیر قاسمی منجزی کشتی‌گیر سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، آخرین نماینده ایران در شب آخر مسابقات کرواسی بود که روی تشک رفت.
در این وزن ایران دو نماینده داشت که هیچ‌کدام از آنها به فینال نرسیدند. علی‌اکبر یوسفی قهرمان سال ۲۰۲۱ جهان با قبول شکست مقابل امیر قاسمی منجزی از دور رقابت‌ها حذف شد و قاسمی منجزی هم در نیمه نهایی مغلوب حریف کوبایی شد تا امشب برای کسب مدال برنز مقابل کاسمانن فنلاندی قرار بگیرد.
امیر قاسمی منجزی که در دور اول ۲ بر صفر روماس فریدریکاس از لیتوانی را برده و ۲ بر یک نیز از سد علی‌اکبر یوسفی گذشته بود، در مرحله نیمه نهایی مقابل اسکار پینو هیندس دارنده مدال نقره جهان از کوبا با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.
قاسمی منجزی در دیدار رده‌بندی هم در مبارزه‌ای پایاپای با نتیجه یک – یک از سد حریف فنلاندی‌اش گذشت تا مدال برنز مسابقات زاگرب را از آن خود کرده و شانسش برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را بیشتر از یوسفی کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.