• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

به همت اداره ورزش و جوانان از علی حسین مطلبی پیشکسوت ورزش مسجدسلیمان تقدیر شد

  • کد خبر : 57381
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
به همت اداره ورزش و جوانان از علی حسین مطلبی پیشکسوت ورزش مسجدسلیمان تقدیر شد

رویش زاگرس: به همت اداره ورزش و جوانان از علی حسین مطلبی پیشکسوت ورزش مسجدسلیمان تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علی حسین مطلبی متولد سال ۱۳۳۷منطفه نفتون، دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی  می باشد. وی از دبیرستان امیر کبیر توسط استاد اصغر سلطانی مربی نام آشنا فوتبال را آموخت، به تیم […]

رویش زاگرس: به همت اداره ورزش و جوانان از علی حسین مطلبی پیشکسوت ورزش مسجدسلیمان تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علی حسین مطلبی متولد سال ۱۳۳۷منطفه نفتون، دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی  می باشد. وی از دبیرستان امیر کبیر توسط استاد اصغر سلطانی مربی نام آشنا فوتبال را آموخت، به تیم اتحاد رفت و در زمین‌ چال کنار زیر نظر  محمد علی موری بختیار، در دسته دوم باشگاهها فوتبال بازی کرد.
مطلبی بعد از آن به تیم فوتبال اقبال (آزادگان) زیر نظر استاد امیدی و مربیگری استاد دیدار شهنی ادامه کار داد، سپس با همکاران خود در شرکت نفت و تعدادی از بازیکنان جوان، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را با مربیگری غلامعباس بهادری تشکیل  و در دسته دوم شهرستان شرکت نمودند، پس‌ از مدتی به باشگاه امید با مربیگری شادروان عسکر رباعی پیوست و با این تیم مقام دوم فوتبال شهرستان مسجدسلیمان را به دست آورد. وی به علت تعطیلی مسابقات در اوج فوتبال بنا به دلایلی از فوتبال کناری گیری کرد.
مطلبی بعد از آن به ورزش پینگ پنگ که همزمان با فوتبال نیز بازی می‌کرد با جدیت ادامه داد و روز به روز در این ورزش پیشرفت کرد. بزرگانی که در پیشرفت ایشان در این رشته نقش داشتند می توان از اساتیدی چون زنده یاد علیمحمد عالیپور، زنده یاد محمد دهدیزی، زنده یاد هوشنگ ممبینی، استاد قربانعلی زلفی و استاد تقی کریمی اشاره کرد.
ایشان مقام های متعددی در شهرستان، استان و کشور به دست آورده است به ویژه در مسابقات جهانی در کشور ترکیه که با تیم ملی مقام اول و در قسمت دوبل مقام دوم را کسب نمود. وی همچنین  به کشورهای فرانسه و سوئد نیز دعوت شد که به علت عدم همکاری مسئولین وقت در مسابقات شرکت نکرد، و در آخرین دوره نیز سال۱۴۰۱ در کشور عمان مقام سوم تیمی را از میان ۵۶ کشور به همراه تیم ملی کسب نمود و در رنکینگ فدراسیون جهانی قرار گرفت و به مسابقات ایتالیا راه یافت.
شایان ذکر است، وی ۲۰ سال است به عنوان رئیس هیات پینگ پنگ شهرستان مسجدسلیمان فعالیت دارد، او دارای مدرک مربیگری لول یک فدراسیون جهانی پینگ پنگ و مدرک درجه یک داوری می باشد، ضمناً در رشته بدمینتون مقام سوم پیشکسوتان وزارت نفت را دارد، استاد مطلبی دارای۴ پسر و یک دختر می باشد و در سال ۷۴ خانواده نمونه ورزشی صنعت نفت ایران شد. دختر وی  مربی درجه یک پینگ پنگ و حدود ۱۳سال است مربی تیم بانوان نفت می باشد و پسرش نیز دارای مدرک مربیگری لول وان جهانی می باشد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.