• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

برگزاری جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 57368
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
برگزاری جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی مسجدسلیمان

رویش زاگرس: با حضور مهندس اردوان قنبری معاونت فرمانداری مسجدسلیمان، رضایی میرقاید سرپرست بهزیستی مسجدسلیمان به همراه جمعی از مسئولان شهرستان جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این جلسه رضایی میرقاید سرپرست بهزیستی مسجدسلیمان ضمن تشریح اهداف و برنامه های سازمان هدف از تشکیل این […]

رویش زاگرس: با حضور مهندس اردوان قنبری معاونت فرمانداری مسجدسلیمان، رضایی میرقاید سرپرست بهزیستی مسجدسلیمان به همراه جمعی از مسئولان شهرستان جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این جلسه رضایی میرقاید سرپرست بهزیستی مسجدسلیمان ضمن تشریح اهداف و برنامه های سازمان هدف از تشکیل این شورا را نحوه جذب و هزینه کرد کمک های مادی و معنوی عنوان کرد و در ارتباط با موازی کاری ادارات خدمات رسان نیز گفت: بهتر است بانک اطلاعاتی تمام افراد مشمول کمک با دقت جمع آوری تا عدالت اجتماعی که مهم ترین هدف انقلاب اسلامی بوده برقرار گردد.

پس از آن مدیران ادارت مختلف به تبادل نظر در این خصوص پرداختند. در پایان بنیاد علوی قول مساعدت در زمینه اشتغال، جهاد و بسیج سازندگی در خصوص تعمیر و ساخت مسکن مددجویان و همچنین در زمینه جهیزیه مددجویان، هلال احمر مساعدت در زمینه درمان بیماران، اداره کار و اصناف در زمینه های مختلف قول مساعدت و همکاری داده شد. همچنین از،طرف شرکت نفت، شهرداری و شورای شهر قول همکاری در زمینه های مختلف داده شد. در این مراسم جمعی از خیرین نیز حضور داشته که به تبادل دیدگاه و اظهار نظر در خصوص جامعه هدف پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.