• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

فرهنگی با سابقه مسجدسلیمانی درگذشت

  • کد خبر : 57343
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
فرهنگی با سابقه مسجدسلیمانی درگذشت

رویش زاگرس: صفر جلیلی از فرهنگیان با سابقه مسجدسلیمانی صبح امروز بر اثر بیماری درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس زنده یاد جلیلی مدیر مدارس شهید رخش و امامت شهرستان مسجدسلیمان بود. پایگاه خبری رویش زاگرس مصیبت وارده را به خانواده محترم جلیلی و جامعه فرهنگیان شهرستان تسلیت عرض می نماید. همچنین در پی […]

رویش زاگرس: صفر جلیلی از فرهنگیان با سابقه مسجدسلیمانی صبح امروز بر اثر بیماری درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس زنده یاد جلیلی مدیر مدارس شهید رخش و امامت شهرستان مسجدسلیمان بود. پایگاه خبری رویش زاگرس مصیبت وارده را به خانواده محترم جلیلی و جامعه فرهنگیان شهرستان تسلیت عرض می نماید.
همچنین در پی درگذشت زنده یاد جلیلی علی اکبر مبارزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

انالله و اناالیه راجعون

خبر ناباورانه درگذشت معلم با سابقه و دلسوز زنده یاد “صفر جلیلی” که عمر خود را در مسیر تعلیم، تربیت و بالندگی فرزندان این مرز و بوم صرف نمود، موجب تاثر و تالم خاطر همگان گردید. ایشان جلوه ای از صبوری در کلام و رفتار بود و بی شک روح بلند این معلم پرتلاش و ایثارگر نزد خداوند متعال دارای ارج و قرب بوده و نام و یاد او زنده بر لوح دل ها ماندگار خواهد ماند. اینجانب ضایعه درگذشت این همکار ارزشمند را به بستگان مکرم آن عزیز سفر کرده، جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

علی اکبر مبارزاده- مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.