• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

امام جمعه مسجدسلیمان:
استاندار به وضعیت مدیریت شهری ورود کند، سرپرست نمی تواند برنامه ریزی بلند مدت داشته باشد

  • کد خبر : 57328
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>امام جمعه مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>استاندار به وضعیت مدیریت شهری ورود کند، سرپرست نمی تواند برنامه ریزی بلند مدت داشته باشد</span>

ماه رجب فرصتی ست که انسان به خودسازی برسد/اهانت به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می دهد حملات استکبار اصل اسلام را نشانه گرفته است/استاندار به وضعیت مدیریت شهری ورود کند، سرپرست نمی تواند برنامه ریزی بلند مدت داشته باشد رویش زاگرس: حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته […]

ماه رجب فرصتی ست که انسان به خودسازی برسد/اهانت به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می دهد حملات استکبار اصل اسلام را نشانه گرفته است/استاندار به وضعیت مدیریت شهری ورود کند، سرپرست نمی تواند برنامه ریزی بلند مدت داشته باشد

رویش زاگرس: حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک حلول ماه رجب، اظهار کرد: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان فرصتی است که انسان به خودسازی برسد.
امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهانت چند کشور اروپایی به قرآن گفت: این اولین بی حرمتی به مقدسات نبوده است هرگاه کشورهای اروپایی در کشورهای خود دچار مشکل می‌شوند برای انحراف افکار عمومی دست به این گونه اقدامات می‌زنند. وی ادامه داد: اهانت جنون آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می دهد حملات استکبار اصل اسلام و قرآن است. وی ادامه داد: ضمن محکوم کردن این عمل وقیحانه و خبیثانه از همه مسلمانان می‌خواهیم به پا خیزند و این عمل ننگین را به شدت محکوم نمایند و دشمنان اسلام و قرآن بدانند با این اعمال ننگین هرگز جلوی نور و درخشش قرآن و اسلام را نتوانند گرفت و آینده جهان از آن اسلام و قرآن است.
سید احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت دهه فجر و نقش حضرت امام راحل (ره) افزودند : باید جوانان کشور در جریان حوادث نظام و اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) قرار گیرند.
وی ادامه داد: ضرورت دارد مسئولان واقعیت‌ها را برای نسل جوان تبیین کنند و جنایت‌هایی که در رژیم طاغوتی علیه کشور و منافع کشور روا داشتند را برای جوانان شرح دهند.
امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتراضات مردمی در رابطه با طولانی شدن اداره شهرداری توسط سرپرست گفت: با روی کار آمدن استاندار جدید انتظار می رود مردم شاهد تحولات اساسی در این شهر باشند و به مشکلاتی که از گذشته همچنان پابرجاست توجه جدی شود. وی گفت: بسیاری از مشکلاتی که در مسجدسلیمان وجود دارد جز مسائل ابتدایی ست که به هیچ در شهرهای دیگر وجود ندارد. سید احمدی گفت: مدیریت شهری باید جدی گرفته شود، سرپرست نمی تواند برنامه ریزی بلند مدت داشته باشد که امیدواریم استاندار محترم خوزستان به این مسئله ورود و سریعا این مسئله را پیگیری و تعیین تکلیف کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.