• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان:
امیدواریم با حضور عنایتی نتایج نفت تغییر کند/از سازمان لیگ خواستیم مجوز حضور تماشاگران را صادر کند

  • کد خبر : 57287
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۴۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>امیدواریم با حضور عنایتی نتایج نفت تغییر کند/از سازمان لیگ خواستیم مجوز حضور تماشاگران را صادر کند</span>

رویش زاگرس– مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان امیدوار است با حضور رضا عنایتی، این تیم در ادامه به نتایج خوبی برسد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، ابوذر شجاعی در حاشیه اولین تمرین نفت مسجدسلیمان با حضور رضا عنایتی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هر گونه تغییراتی که در یک مجموعه اتفاق می‌افتد قطعا از این […]

رویش زاگرس– مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان امیدوار است با حضور رضا عنایتی، این تیم در ادامه به نتایج خوبی برسد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، ابوذر شجاعی در حاشیه اولین تمرین نفت مسجدسلیمان با حضور رضا عنایتی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هر گونه تغییراتی که در یک مجموعه اتفاق می‌افتد قطعا از این نظر است که اتفاق مثبتی رقم بخورد. ضمن این که از آقای اشکش و همکارانش برای تلاش‌هایی که در این مجموعه داشتند، قدردانی می‌کنم اما برآیند کار با حضور کادر قبلی به صورتی بود که نتیجه مثبتی حاصل نشد و تصمیم مجموعه هیات مدیره این بود که تغییراتی در کادر فنی داشته باشیم. در نهایت هم تصمیم بر این شد که از تجربیات آقای عنایتی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم کادر فنی فعلی بتواند نتایجی که تاکنون رقم خورده، تغییر دهد و بتوانیم جایگاه جدولی‌مان را بهبود ببخشیم. امیدوارم این اتفاق خوب رقم بخورد و ما نیز بتوانیم با ایجاد شرایط لازم از جمله تأمین منابع مالی به روند تیم کمک کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: فکر می‌کنم با شرایطی که در پیش گرفته شده و حضور آقای عنایتی در رأس کادر فنی و جذب بازیکنان لازم، بتوانیم در ادامه نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق درخواستی که از سازمان لیگ داشتیم انتظار داریم بازی این هفته نفت مسجدسلیمان و هوادار با حضور تماشاگران برگزار شود و امیدوارم مجوز حضور تماشاگران به ما داده شود. قطعا با انرژی مثبتی که بازیکنان از هواداران کسب می‌کنند، نتایج خوبی رقم خواهیم زد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.