• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

به همت اداره ورزش و جوانان از بهرام شهنی کرم پیشکسوت ورزش مسجدسلیمان تقدیر شد

  • کد خبر : 57189
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
به همت اداره ورزش و جوانان از بهرام شهنی کرم پیشکسوت ورزش مسجدسلیمان تقدیر شد

رویش زاگرس: به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان و با حضور جمعی از پیشکسوتان از بهرام شهنی کرم تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بهرام شینی کریم(شهنی کرم) متولد سال ۱۳۳۵ساکن محله بازار چشمه علی، از پیشکسوتان و دلسوزان ورزش و از هنرمندان شهرستان در رشته نقاشی می باشد. شهنی کرم […]

رویش زاگرس: به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان و با حضور جمعی از پیشکسوتان از بهرام شهنی کرم تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بهرام شینی کریم(شهنی کرم) متولد سال ۱۳۳۵ساکن محله بازار چشمه علی، از پیشکسوتان و دلسوزان ورزش و از هنرمندان شهرستان در رشته نقاشی می باشد.
شهنی کرم از سن از ۹ سالگی به سبب علاقه مندی و حمایت خانواده، ورزش شنا را در استخر باشگاه تاریخی کاوه نزد مربیان باشگاه فرا گرفت، ایشان در سال ۱۳۵۵ تیم واترپلو باشگاه دارایی را با همکاری رضا شوشتری زاده در این باشگاه راه اندازی کرد، در آن زمان فقط باشگاه دارایی و باشگاه نفتون دو باشگاهی بودند که در مسجدسلیمان در رشته واترپلو فعالیت می کردند.
شهنی کرم در کنار ورزش شنا در فوتبال نیز در پست دفاع وسط بازی می کرد و عضو تیم دبیرستان و بازار چشمه علی بود، ضمناً در رشته کشتی هم زیر نظر غلامرضا نیامدپور و زنده یاد حسین بختیاروند فعالیت داشت.
شایان ذکر است با توجه به علاقمند بودن به ورزش و منطقه چشمه علی که در آن بزرگ شده و خود را مدیون آن می دانست، با مکاتبه و در خواست از آقای سلیمانی و آقای استوار سخنوری (مسئولین وقت)، ساعتی از استخر در روز در اختیار نوجوانان و جوانان محله بدون دریافت هزینه قرار داده شد که پس از موافقت ، چند سال به عنوان نجات غریق استخر باشگاه کاوه بدون آن که حقوقی دریافت کند همکاری و فعالیت داشت، در ضمن فرزندان ایشان نیز در چند رشته( والیبال، بسکتبال، کُشتی ) فعالیت داشته اند.
بعد از انقلاب که باشگاه و استخر تعطیل شد، با پی گیری مستمر، قسمتی از باشگاه را جهت برگزاری تمرین و مسابقاتِ فوتسال و والیبال در چند رده سنی در اختیار جوانان قرار گرفت و با همکاری جمعی از دوستان، مجدداً فعالیت های ورزشی نونهالان، جوانان و بزرگسالان رونق گرفت، یک َسال نیز مسابقات فوتسال محله ای برای اولین بار در مسجدسلیمان در باشگاه این باشگاه با حضور بیش از ۴۰ تیم برگزار شد. وی در رشته والیبال نیز تیم والیبال کاوه را تشکیل داد و در مسابقات باشگاههای مسجدسلیمان شرکت کرد، یاد آور می شود در مسابقات انتخابی فوتسال در رده سنی نو جوانان از تیم باشگاه کاوه ۶ نفر برای شهرستان انتخاب شد که لوح تقدیر دریافت کردند.
لازم به توضیح است که در باشگاه کاوه برای انجام فعالیت ورزشی از هیچ کدام وجهی دریافت نمی شد و تمام امکانات از قبیل توپ، لباس ،کفش، پیراهن با همیاری دوستان محله تهیه و در اختیار ورزشکاران قرار می گرفت، متأسفانه بعد از گذشت چند َسال و تغییر فرمانده ارتش، باشگاه تعطیل شد، که هنوز هم از طریق اداره ورزش و مکاتبات پی گیر بازگشایی باشگاه کاوه برای استفاده ورزشکاران محله می باشد، انشاءالله با همکاری و همدلی مسئولین و اداره ورزش این مشکل بزودی حل شود…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.