• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

با حضور قاری بین المللی
محفل انس با قرآن کریم در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 57167
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با حضور قاری بین المللی </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>محفل انس با قرآن کریم در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد</span>

رویش زاگرس: محفل انس با قرآن کریم در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سید آرمان صالحی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: در این مراسم معنوی و نورانی که با حضور جمعی از مردم، مسئولین در مسجد جامع نمره یک برگزار شد، قاری […]

رویش زاگرس: محفل انس با قرآن کریم در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سید آرمان صالحی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود:

در این مراسم معنوی و نورانی که با حضور جمعی از مردم، مسئولین در مسجد جامع نمره یک برگزار شد، قاری بین المللی حاج قاسم مقدمی با تلاوت زیبای آیاتی از کلام الله مجید حال و هوای خاصی به‌وجود آورد که مورد استقبال حاضرین در جلسه قرار گرفت. همچنین از ۱۸ فعال قرآنی نیز تقدیر به عمل آمد. رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بر اساس وظیفه سازمانی که بر عهده دارد جهت هرگونه همکاری در خصوص آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح شهر اعلام آمادگی می کند.

لازم به ذکر است در این مراسم گروه تواشیح آل یاسین به اجرای برنامه پرداخت.

این برنامه با همکاری دفتر امام جمعه، فرمانداری، شهرداری، اداره آموزش و پرورش و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.