• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

واکنش مدیرعامل نفت مسجدسلیمان به شایعه برکناری اشکش

  • کد خبر : 57163
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

رویش زاگرس: در حالی که نفت مسجدسلیمان پس از حضور ابراهیم اشکش نیز نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند بحث تغییر سرمربی این تیم در فضای مجازی مطرح شد و حتی از رسول خطیبی و رضا عنایتی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری نامبرده شد. به همین دلیل در گفتگو با ابوذر شجاعی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان […]

رویش زاگرس: در حالی که نفت مسجدسلیمان پس از حضور ابراهیم اشکش نیز نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند بحث تغییر سرمربی این تیم در فضای مجازی مطرح شد و حتی از رسول خطیبی و رضا عنایتی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری نامبرده شد. به همین دلیل در گفتگو با ابوذر شجاعی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در این رابطه سوال کردیم که وی به احتمال تغییر سرمربی تیمش واکنش نشان داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس نفت مسجدسلیمان ابوذر شجاعی گفت: با توجه به دیداری که در جام حذفی داریم و حساسیت این مسابقه موضوع تغییر سرمربی تیم مطرح نیست و ابراهیم اشکش هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت. یک هفته بعد از جام حذفی هم وارد نیم فصل دوم لیگ برتر می‌شویم و به همین دلیل تصمیمی برای تغییر سرمربی نداریم.

وی درباره فسخ یکطرفه سامان نریمان جهان نیز اظهار کرد: در بیانیه‌ای که صادر کردیم مخالفت خود را با این جدایی اعلام کردیم و فسخ را غیرقانونی می‌دانیم. وی ادامه داد: فردا با او جلسه خواهیم داشت تا مراتب لازم برای بازگشت به تیم فراهم شود.

لازم به ذکر است نفت مسجدسلیمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۱ دی به مصاف ملوان بندر انزلی خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.