• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

دکتر جادری در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: من به عنوان مسئول ستاد دکتر روحانی در خوزستان چنین جسارتی را به ایل غیور بختیاری محکوم می کنم.

  • کد خبر : 5707
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹

ایل بختیاری از زمان مشروطیت و در طول انقلاب جمهوری اسلامی ایران و در دوران دفاع مقدس ثابت کردند مردمی غیور و وفادار به انقلاب و اسلام هستند و سربازانی واقعی برای کشور بوده اند. چنین حرکات نسنجیده و مغرضانه در جهت تضعیف همبستگی ملی بوده و از جانب هر کسی که سر بزند محکوم […]

ایل بختیاری از زمان مشروطیت و در طول انقلاب جمهوری اسلامی ایران و در دوران دفاع مقدس ثابت کردند مردمی غیور و وفادار به انقلاب و اسلام هستند و سربازانی واقعی برای کشور بوده اند. چنین حرکات نسنجیده و مغرضانه در جهت تضعیف همبستگی ملی بوده و از جانب هر کسی که سر بزند محکوم است.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان و رییس ستاد دکتر حسن روحانی در استان خوزستان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ارتباط با اهانت سریال سرزمین کهن به بختیاری ها گفت: من به عنوان مسئول ستاد دکتر روحانی چنین جسارتی را به ایل غیور بختیاری محکوم می کنم. سابقه مبارزات تاریخی و انقلابی ایل غیور یختیاری بر هیچ کس پوشیده نیست، امیدوارم که این موارد غیر قابل قبول و غیر منطقی دیگر تکرار نشود تا شاهد جریحه دار شدن احساسات مردم شریف ایران و اقوام مختلف کشورمان نباشیم. این حرکت از جانب هر کسی که بوده یک حرکت انحرافی، غیر اخلاقی و غیر انسانی است.

وی ادامه داد: از مسئولین صدا و سیما و کسانی که این برنامه ها را تدارک می بینند انتظار داریم نظارت بهتری به چنین کارهایی داشته باشند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان رییس ستاد دکتر حسن روحانی در خوزستان ادامه داد: ایل بختیاری از زمان مشروطیت و در طول انقلاب جمهوری اسلامی ایران و در دوران دفاع مقدس ثابت کردند مردمی غیور و وفادار به انقلاب و اسلام هستند و سربازانی واقعی برای کشور بوده اند. چنین حرکات نسنجیده و مغرضانه در جهت تضعیف همبستگی ملی بوده و از جانب هر کسی که سر بزند محکوم است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: اگر در این فیلم و اهانت ی که به بختیاری های عزیز شده است تعمدی در کار بوده است که وای به حال کسانی که این حرکات را انجام داده اند. وی گفت: من به سهم خودم در دفاع از ایل غیور بختیاری که خود من افتخارم این است مدتی میان آنان در مسجدسلیمان زندگی کرده ام و از نزدیک با غیرت و مهمان نوازی آنان آشنا هستم و از طرف ستاد دکتر حسن روحانی و مردم عرب زبقان خوزستان این حرکت را به شدت محکوم می کنیم و قطعاً با رییس جمهور و جناب دکتر شمخانی موضوع اعتراض مردم و جفایی که در حق آنان شده است را پیگیری خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5707

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جناب آقای دکتر جادری هم استانی و به نوعی همشهری عزیز
    از شما بابت محکوم کردن این حرکت موذیانه و تفرقه انگیز برخی عوامل نفوذی و دشمن اتحاد ملت ایران تشکر و قدردانی می کنیم. همانگونه کاملا” مشهود است این حرکت نه تنها یک حرکت اشتباه و غیر عمد نبوده بلکه با دقت در نوع دیالوگها و چیدمان صحنه های این سریال و استفاده از عکس سردار بزرگ مشروطه سردار اسعد بختیاری، کاملا” می توان فهمید که این کار از روی عمد بوده و کمال تبریزی که سابقه انجام کارهای موذیانه از این دست را دارد (مثل فیلم مارمولک) مطمئنا” از روی عمد این حرکت کثیف را انجام داده است که خوشبختانه از دید بختیاری ها و دیگر اقوام ایرانی پنهان نمانده و هیچگونه توجیهی از سوی این کارگردان و نویسنده مغرض آن برای ما پذیرفتنی نیست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.