• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

کریم بوستانی:
اشکش در خوزستان بهترین است/با آبرویمان به نفت آمده‌ایم

  • کد خبر : 57027
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

رویش زاگرس: مربی بومی نفت مسجدسلیمان می گوید نیازمند فرصت هستند تا اوضاع آشفته این تیم را تغییر دهند. کریم بوستانی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک گفت: ده روز است در خدمت مردم خوب مسجد سلیمان هستیم. فردا بک بازی خیلی مهم داریم. انشاالله که بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم […]

رویش زاگرس: مربی بومی نفت مسجدسلیمان می گوید نیازمند فرصت هستند تا اوضاع آشفته این تیم را تغییر دهند.
کریم بوستانی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک گفت: ده روز است در خدمت مردم خوب مسجد سلیمان هستیم. فردا بک بازی خیلی مهم داریم. انشاالله که بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و در ادامه بازی ها شرایط بهتر شود. ما در یک هفته اخیر تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم. بچه ها از نظر روحی تغییر کرده و با نشاط تمرین کردند. آلومینیوم کادر فنی بسیار خوبی دارد و انشاالله بتوانیم فردا با دست پر از زمین خارج شویم و در ادامه نتایج بسیار خوبی کسب کنیم. ما با یک کادر تمام بومی به مسجدسلیمان آمدیم. خود من شخصا مسجدسلیمانی هستم. ما آبرویمان را گذاشتیم که بتوانیم تیم را در نیم فصل تقویت کنیم و بازیکنان حال حاضر ما بسیار خوب هستند. امیدوارم فردا سه امتیاز را و بعد هم در نیم فصل بازیکن بگیریم و قطعا تیم در لیگ برتر خواهد ماند.
او در مورد وضعیت مصدوم و محرومان ادامه داد: ما شش بازیکن مصدوم داریم. دیروز با ۱۷ بازیکن تمرین کردیم که بازیکنان مصدوم زیر نظر پزشک تیم دارند کار می کنند که امیدوارم در بازی های بعد از آن ها استفاده کنیم و سه بازیکن هم از جمع بچه ها خارج شدند و نظر آقای اشکش این بوده در اختیار باشگاه قرار بگیرند.
بوستانی در خصوص مدیریت حواشی عنوان کرد: هیچ چیز در مورد حواشی که شما می گویید ندیدیم. نتایج طبیعی است. یک مربی می آید یک روز موفق است و یک روز نا موفق. امسال هم در اوایل مسابقات خوب بودند و در ادامه مسابقات ۶ باخت پشت هم داشتند و خیلی حواشی از بیرون وارد می شود. خیلی ها می گویند تبانی بوده ولی ما در این مدت هیچ چیز مشاهده نکردیم. بچه ها همه با هم دوست هستند و امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی خیلی خوب انجام دهیم. ما به دنبال سه امتیاز هستیم.
وی اضافه کرد: آقای اشکش قبلا بازیکن بوده و در لیگ‌ استان بازی کرده و بعد رباط پاره کرد و بعد از مصدومیت کار مربیگری را انجام داد. آقای اشکش در استقلال ملاثانی از لیگ استان شروع کرده و استقلال ملاثانی در لیگ یک ۳۱ بازی نباخته و یک رکورد خیلی خوب زده. آقای مجیدی با ۳۰ بازی بدون شکست و آقای اشکش با ۳۱ بازی بدون شکست رکورد زده. به نظر خودم که فوتبالی هستم مربی و دروازه بان تیم ملی بودم آقای اشکش ‌می تواند مربی بزرگی شود و در استان خوزستان فکر می کنم بهترین است.
مربی نفت مسجدسلیمان خطاب به تماشاگران گفت: تلاش ما این است تماشاگر را خوشحال کنیم و این کاری است که باید همه با هم هماهنگ باشیم. از مدیریت باشگاه گرفته تا بازیکن و‌ کادرفنی، این با کمک خود تماشاچیان اتفاق می افتد. ما دوست داریم بازی ها با تماشاچی‌ باشد، شاید ۷۰ درصد از نتایج با تماشاچی به دست می آید. اگر بودند خیلی بهتر بود. ما تلاش و آبرویمان را به خاطر این تماشاگران گذاشتیم. امیدوارم بتوانیم امسال موفق باشیم. در صورتی که به ما شانس بدهند. مربیان غیر بومی آوردند و یکسال شانس دادند، هر مربی آمد ۸ تا باخت آورد و باز ماند و کار کرد. ما دو روز قبل بازی با سپاهان آمدیم. به نظر من در دیدار با سپاهان هم تا دقیقه ۴۳ خوب بودیم و تلاش کردیم ولی متاسفانه در نیمه دوم کم آوردیم وآن نتیجه رقم خورد. گل هایی هم که خوردیم اشتباهات فردی بازیکن بوده. هرچه به ما وقت بیشتری بدهد ما می‌توانیم هماهنگ شویم و نتایج بهتری بگیریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.