• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

مسدود شدن مسیر اندیکا به چهار محال و بختیاری به دلیل بارش سنگین برف

  • کد خبر : 57001
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

رویش زاگرس: مسیر اندیکا به سمت استان چهارمحال بختیاری به دلیل بارش سنگین برف مسدود است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، رئیس پلیس راه خوزستان گفت: جاده اندیکا در خوزستان به سمت استان چهار محال بختیاری به دلیل بارش برف از روز گذشته مسدود شده و در حال تلاش برای بازگشایی آن هستیم.  سرهنگ […]

رویش زاگرس: مسیر اندیکا به سمت استان چهارمحال بختیاری به دلیل بارش سنگین برف مسدود است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، رئیس پلیس راه خوزستان گفت: جاده اندیکا در خوزستان به سمت استان چهار محال بختیاری به دلیل بارش برف از روز گذشته مسدود شده و در حال تلاش برای بازگشایی آن هستیم.  سرهنگ رضا دولتشاهی افزود: نیرو‌های پلیس راه و راهداری با نمک پاشی و شن ریزی تلاش دارند مسیر را برای تردد باز کنند، اما با توجه به بارش سنگین برف در شب گذشته کار سخت‌تر شده است.

سرهنگ دولتشاهی گفت: امروز در بسیاری از محور‌های خوزستان شاهد پدیده مه گرفتگی هستیم و نیرو‌های پلیس راه در این مسیر‌ها مستقر هستند، اما عامل اصلی در جلوگیری از بروز حادثه خود مردم و رانندگان هستند که نکات ایمنی را رعایت کنند.وی افزود: خوشبختانه در چند روز اخیر به دلیل پدیده مه حادثه رانندگی خاصی نداشتیم و از مردم خواستاریم نکات ایمنی را در هنگام رانندگی رعایت کنند.

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد: در چند مقطع در جاده‌های استان به دلیل شدت مه گرفتگی برای ساعاتی مسیر مسدود و دوباره بازگشایی شد. وی ادامه داد: خوشبختانه آبگرفتگی بر اثر بارش باران در چند روز اخیر در جاده‌های اصلی استان وجود ندارد که مسیری مسدود شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.