• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

توضیح اشکش درباره بازیکنان اخراجی مسجدسلیمان
در نیم فصل هشت بازیکن جذب خواهیم کرد/ هواداران صبور باشند

  • کد خبر : 56979
  • ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>توضیح اشکش درباره بازیکنان اخراجی مسجدسلیمان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>در نیم فصل هشت بازیکن جذب خواهیم کرد/ هواداران صبور باشند</span>

رویش زاگرس: ابراهیم اشکش می‌گوید دلیل کنار گذاشتن سه بازیکن نفت مسجدسلیمان پس از شکست سنگین برابر سپاهان کاملا فنی بوده است. به گزارش رویش زاگرس نفت مسجدسلیمان در اولین مسابقه خود به هدایت ابراهیم اشکش، با چهار گل مقابل سپاهان شکست خورد تا همچنان با ۹ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار […]

رویش زاگرس: ابراهیم اشکش می‌گوید دلیل کنار گذاشتن سه بازیکن نفت مسجدسلیمان پس از شکست سنگین برابر سپاهان کاملا فنی بوده است. به گزارش رویش زاگرس نفت مسجدسلیمان در اولین مسابقه خود به هدایت ابراهیم اشکش، با چهار گل مقابل سپاهان شکست خورد تا همچنان با ۹ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داشته باشد. اشکش شب گذشته در گفت‌وگویی با برنامه شب‌های فوتبالی درباره شرایط نفت مسجدسلیمان و همچنین کنار گذاشتن سه بازیکن پس از شکست سنگین مقابل سپاهان صحبت کرد و به هواداران نفت نیز وعده داد که این تیم به لیگ دسته اول، سقوط نخواهد کرد.

اشکش در ابتدا گفت: ما دیگر نباید به گذشته تیم فکر کنیم و موشکافی کردن این مشکلات و نتایج و اتفاقاتی که رخ داده، نمی‌تواند به ما کمک کند. نگاه‌ ما به جلو است و مطمئن باشید نفت مسجدسلیمان را با اقتدار در لیگ نگه خواهیم داشت، چرا که در حال حاضر جوان‌ها و بازیکنان خوبی در کنار خودمان هستند. باید روی بحث تاکتیک بازیکنان کار کنیم و بازی آلومینیوم را با موفقیت پشت سر بگذاریم و به نیم فصل نزدیک شویم و بتوانیم با تغییرات، تیم را تقویت کنیم.

او در ادامه گفت: در حال حاضر از لحاظ بازیکن دست‌مان پر نیست و باید نواقص را رفع کنیم. باید بازیکنانی جذب کنیم که در وهله اول حس سخت کوشی داشته باشند و این حس را داشته باشند که از نفت مسجدسلیمان کوچک‌تر هستند، نه اینکه خودشان را بالاتر از تیم بدانند. باید این را در ذهن اعضای تیم غالب کنیم. امیدوارم با تفکرات تاکتیکی‌ای که دارم، بتوانم پیش بروم و دل مردم مسجدسلیمان را شاد کنم. مسجدسلیمان سال‌های سال است که به کشور کمک کرده اما در حال حاضر تنها دلخوشی‌اش نفت مسجدسلیمان است. انشاالله با کمک تمام مسئولان شهری و استانی، دل مردم را شاد خواهیم کرد.

سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان با اشاره به رتبه این تیم در جدول عنوان کرد: شک نکنید نفت مسجدسلیمان با اقتدار در مسابقات خواهد ماند. در حال حاضر مشکل این است که بتوانیم تفکری را که در تیم غالب است، تغییر بدهیم و روی بحث بدنی بیشتر کار کنیم و در جایگاهی قرار بگیریم که بتوانیم از بالا به جدول نگاه کنیم و تیم‌مان را پله پله بالاتر بیاوریم. این رتبه شایسته نفت مسجدسلیمان نیست و انشاالله کم کم مشکلات را حل و فصل خواهم کرد و در زمان مناسبی، صبحت‌های بیشتری خواهم کرد.

وی در خصوص دلیل کنار گذاشتن سه بازیکن از تیم توضیح داد: من دوست دارم با بازیکنانی کار کنم که با افکار و قالب تاکتیکی‌ام بیشتر آشنا باشند و بتوانند کمک کنند. من به دلیل بحث‌های فنی، عدم نیاز اعلام کردم و از نظر فنی، این بازیکنان نمی‌توانند به من کمک کنند. در ادامه با جذب یارهای جدید، مشکلات را حل خواهیم کرد. بحث فنی است و من به بازیکنانی خاصی که در قالب تاکتیکی‌‌ام جای دارند، نیاز دارم. تمام این بچه‌ها آبرومند هستند. برای بازیکنانی که جدا شدند آرزوی موفقیت می‌کنم و بازیکنانی هم که هستند، می‌دانند که وظیفه‌شان خطیر و سخت‌تر شده است. در جلساتی که داشتیم همه هم‌قسم شدند و با حمایتی هم که مدیرعامل تیم کرد، قطعا در دو بازی آینده اتفاقات خوبی برای نفت مسجدسلیمان خواهد افتاد تا نخواهیم به گذشته نگاه یا فکر کنیم.

اشکش با اشاره به نیاز نفت به یارگیری در نیم فصل گفت: خوشبختانه من در بازی قبلی که نتیجه را واگذار کردیم، به سه بازیکن ۲۰ ساله بازی دادم و مطمئنا جلوتر که برویم، به جوان‌ها میدان خواهیم داد‌. البته بازیکنان باتجربه‌ای که در تیم حضور دارند، شایسته هستند و خیلی از این نتایج، فوتبالی رقم خورده است. امیدوارم بچه‌ها بتوانند در دو بازی آینده از آبرو و شخصیتی که در فوتبال ساخته‌اند، دفاع کنند. ما می‌توانیم در نیم فصل شش بازیکن جذب کنیم و دو سهمیه آزاد هم داریم و مطمئنا هم بازیکنانی جذب خواهیم کرد که خودشان را کوچک‌تر از شهر مسجدسلیمان بدانند و با تمام وجود برای مسجدسلیمان کار کنند‌.

او ادامه داد: بازیکنانی که الان دارم، بسیار لایق و باشخصیت هستند و تمام توان‌شان را می‌گذارند و امیدوارم مسئولان کمک کنند تا مشکلات مالی هم حل شود و نگاه بهتری در تیم ایجاد شود و حق و حقوق بچه‌ها هم پرداخت شود. به امید خدا و با حمایت مسئولان، نفت مسجدسلیمان دل هواداران را شاد خواهد کرد و به جایگاه خوبی خواهیم رسید، فقط نیاز به کمی صبر و حوصله داریم تا بتوانم شکل تاکتیکی خودم را بسازم.

اشکش در پایان گفت: من فرزند مسجدسلیمان هستم و در مقطی آمدم که کار خیلی سخت است اما با تمام وجود خواهم جنگید و یک درصد شک نکنید که نفت مسجدسلیمان سقوط نخواهد کرد و با اقتدار در مسابقات خواهد ماند. هواداران بدانند همه مسئولان پای کار هستند و حمایت می‌کنند و این تیم با اقتدار در مسابقات خواهد ماند؛ فقط کمی صبور باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.