• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

یادواره ۴۶ شهید ورزشکار شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 56898
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
یادواره ۴۶ شهید ورزشکار شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

رویش زاگرس: به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان و با حضور حجت‌الاسلام داودی امام جمعه موقت شهرستان، رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان، سرهنگ محمودی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، شهروز بهامیریان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، شیخ رباط رییس بنیاد شهید شهرستان، جمعی از خانواده های شهدای ورزشکار، ورزشکاران، پیشکسوتان ورزش […]

رویش زاگرس: به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان و با حضور حجت‌الاسلام داودی امام جمعه موقت شهرستان، رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان، سرهنگ محمودی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، شهروز بهامیریان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، شیخ رباط رییس بنیاد شهید شهرستان، جمعی از خانواده های شهدای ورزشکار، ورزشکاران، پیشکسوتان ورزش و مسئولین شهرستان یادواره ۴۶ شهید ورزشکار شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شهروز بهامیریان رئیس اداره ورزش و جوانان در سخنانی با بیان این که شهدا الگوهایی فرهنگی جامعه هستند گفت: شهدای ورزشکار الگو‌های جامعه ورزشی هستند و الگو گرفتن از رفتار این شهدا در ورزش ما ضروری است. وی ادامه داد جامعه ورزش مسجدسلیمان بیش از ۴۶ شهید گرانقدر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که قدردان آنان و خانواده ای این عزیزان هستیم. بهامیریان ادامه داد: مسیر شهدا، مسیر شرف و عزت است؛ باید بدانیم که پهلوانان و قهرمانان واقعی شهدای عزیز ما هستند و ورزشکاران باید آن ها را الگو و سرمشق خود قرار دهند. رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: بیش از ۱۲ سال است که تیم فوتبال نفت در سطح اول فوتبال کشور دار د فعالیت می کند که پیشنهاد دادیم هر از چند گاهی در مسابقاتی که میزبان است از خانواده یکی از شهدای ورزشکار تقدیر شود…

حجت الاسلام داودی امام جمعه موقت مسجدسلیمان نیز ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: شهدا شناسنامه فرهنگی کشور و الگوهای ورزشی جامعه ورزش هستند و امیدواریم پیام شهدا که ایثار، فداکاری و شهادت است را به نسل جوان منتقل کنیم. وی ادامه داد: امنیت و عزت کشورمان مرهون شهدای ایران اسلامی است و شهامت و جسارت آنان الگویی ماندگار برای جامعه ورزش به شمار می رود. داودی ادامه داد: بی تردید زنده نگه داشتن راه و آرمان شهیدان در راستای اقتدار بیشتر کشور لازم و ضروری است.

رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان نیز به جایگاه شهدا در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شهدا از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون چراغ راه مسئولین در کشور هستند و خانواده شهدا و مردم از ما انتظار دارند ادامه دهنده راه آنها باشیم. وی افزود: شهدای ورزشکار با ایمان و اعتقاد خدایی بر دشمنان پیروز شدند، بر ما واجب است در شرایط کنونی که همه دشمنان تا دندان مسلح شدند تا ضربه به کشور بزنند با الگو گرفتن از شهدا بر دشمنان پیروز شویم. رضایی فاضل خدمت به خانواده شهدا را از اولویت های مسئولین برشمرد و تاکید کرد: شهدا به گردن ما مسئولین حق بزرگی دارند و ما مدیون خون شهدا هستیم و امروز در نبود شهدای گرانقدر وظیفه داریم از خانواده های این والامقامان تکریم و مشکلاتشان را حل کنیم.

سرهنگ محمودی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیز با بیان این که وظیفه همه مسئولان است که به مشکلات خانواده های شهدا رسیدگی کنند گفت: اگر کسی خانواده شهدا را خوشحال کند خداوند را خوشحال کرده است. وی ادامه داد:شهدا در مقابل مردم متواضع و فروتن بودند و در مقابل مستکبران با بصیرت و آگاهی ایستادگی کردند. وی گفت:امروز زمان جهاد تبیین است و رسالتی که بر عهده ماست این است که خدمات برجسته نظام را تبیین کنیم چرا که جهاد تبیین یک وظیفه عمومی، فردی و سازمانی است اگر چه منکر مشکلات هم نیستیم که با تلاش بیشتر مسئولان این مشکلات نیز برطرف خواهند شد.

گفتنی است در پایان از خانواده های معزز شهدا تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.