• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

پلمب یک واحد پزشکی متخلف بدلیل انجام فعالیت های غیر مجاز در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 56851
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
پلمب یک واحد پزشکی متخلف بدلیل انجام فعالیت های غیر مجاز در مسجدسلیمان

رویش زاگرس:  با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان و رئیس اداره تعزیرات حکومتی بازدید مشترکی از داروخانه ها و مطب پزشکان انجام و یک مطب پزشکی بدلیل انجام فعالیت غیر مجاز توسط افراد غیر حرفه ای پلمب و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد . به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، به […]

رویش زاگرس:  با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان و رئیس اداره تعزیرات حکومتی بازدید مشترکی از داروخانه ها و مطب پزشکان انجام و یک مطب پزشکی بدلیل انجام فعالیت غیر مجاز توسط افراد غیر حرفه ای پلمب و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، به منظور ارتقاء کیفیت در خدمت رسانی به مردم ، نظارت بر عملکرد داروخانه ها و مطب های پزشکان در شهرستان مسجدسلیمان تیم ویژه ای متشکل از بازرسین معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان با حضور دکتر یاسر جلیلی مدیر این شبکه و حیدر چراغی رئیس اداره تعزیرات حکومتی در راستای صیانت از حقوق شهروندی و رعایت نکات بهداشتی  بصورت مشترک از مطب ها و داروخانه های سطح شهرستان بازدید کردند.

دکتر جلیلی در این خصوص افزود : در این بازدید سرزده که به منظور ارزیابی عملکرد داروخانه و مطب ها با هدف  تاکید بر حضور مسئولین فنی داروخانه ها و نظارت بر عملکرد و همچنین نحوه توزیع داروهای کم یاب فصلی از جمله آنتی بیوتیک‌ها و رعایت نرخ مصوب فروش داروها  انجام شد یک واحد پزشکی متخلف به دلیل انجام فعالیت های غیر مجاز توسط افراد غیر حرفه ای در مطب شناسایی و پس از انجام اقدامات لازم فرد متهم به مرجع قضایی معرفی و مطب مورد نظر نیز تا اطلاع ثانوی پلمب گردید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان  شهرستان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود از شهروندان خواست برای امور پزشکی تنها به مراکز مجاز مراجعه و از حضور پزشک و فرد متخصص در این مراکز مطمئن شوند. وی ادامه داد: همان گونه که در گذشته نیز اشاره  شد انجام امور پزشکی و دارویی و تاسیس موسسات پزشکی و درمانی بدون کسب پروانه رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور و در مورد مطب‌ها از سازمان نظام پزشکی جرم محسوب می‌شود و مجازات دارد .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.