• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

جمشید رئیسی از چهره های فرهنگی ورزشی و یکی از بنیان گذاران صندوق تعاونی اعتباری فرهنگیان مسجدسلیمان درگذشت

  • کد خبر : 56812
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

رویش زاگرس: جمشید رئیسی از فرهنگیان بازنشسته و از بنیان گذاران صندوق تعاونی اعتباری فرهنگیان مسجدسلیمان به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان رازی اهواز جان به جان آفرین تسلیم کرد. زنده یاد رئیسی علاوه بر این که از چهره های فرهنگی مسجدسلیمان بود به عنوان چهره ای ورزشی نیز شناخته می شد وی در رشته […]

رویش زاگرس: جمشید رئیسی از فرهنگیان بازنشسته و از بنیان گذاران صندوق تعاونی اعتباری فرهنگیان مسجدسلیمان به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان رازی اهواز جان به جان آفرین تسلیم کرد. زنده یاد رئیسی علاوه بر این که از چهره های فرهنگی مسجدسلیمان بود به عنوان چهره ای ورزشی نیز شناخته می شد وی در رشته های والیبال، بسکتبال فعالیت و عضویت در هیئت مدیره باشگاه دارایی مسجدسلیمان را نیز در کارنامه ورزشی خود داشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مراسم تدفین و تشییع زنده نام جمشید رئیسی فردا سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۸ و سی دقیقه لغایت ۱۰ و سی دقیقه در بهشت زهرای چهاربیشه و پس از آن در سرای سوهونی برگزار خواهد شد.

استاد صیدال سرقلی از پیشکسوتان فرهنگی ورزشی و یکی از دوستان نزدیک زنده یاد رئیسی به نمایندگی از جامعه ورزش شهرستان در پیامی درگذشت زنده یاد رئیسی را به خانواده های رئیسی، خواجه پور و جامعه فرهنگیان و ورزشکاران تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

انالله واناالیه راجعون

خبر ناباورانه و بسیار تاسف بار درگذشت معلم بازنشسته، فرهیخته دلسوز و گرانقدر و از پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان زنده یاد “جمشید رئیسی” که عمر با برکت خود را در مسیر مقدس تعلیم، تربیت و بالندگی فرزندان این مرز و بوم صرف نمود، موجب تأثر و تألم خاطر همگان گردید.

این معلم عزیز جلوه ای از صبوری، فداکاری در کلام و رفتار بود و بی شک روح بلند این معلم پرتلاش و ایثارگر نزد خداوند سبحان دارای ارج و قرب بوده و نام و یاد او جاودان و زنده بر لوح دل ها ماندگار خواهد ماند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ورزش شهرستان مسجدسلیمان ضایعه درگذشت این همکار ارزشمند را به بستگان مکرم آن عزیز سفر کرده، جامعه بزرگ فرهنگیان و ورزشکاران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان، اداره ورزش و جوانان، جمعی از فرهنگیان،  ورزشکاران، مربیان رشته های مختلف ورزشی، پیشکسوتان ورزشی، انجمن فرهنگی ورزشی یاد یاران ورزش مسجدسلیمان در پیام هایی درگذشت زنده یاد جمشید رئیسی را تسلیت گفتند. پایگاه خبری رویش زاگرس نیز درگذشت زنده یاد جمشید رئیسی را به خانواده معزز ایشان، جامعه فرهنگیان و ورزشکارارن تسلیت عرض می نماید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.