• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

پیشکسوت فوتبال خوزستان:
مهاجری باید کنار گذاشته شود/ مقابل ذوب آهن شانس آوردند بازی تمام شد

  • کد خبر : 56623
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

رویش زاگرس: پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: تا سه هفته پیش مخالف تغییر در رأس کادر فنی نفت مسجدسلیمان بودم اما اکنون می‌گویم این تغییر اکنون باید انجام شود.مجید باقری نیا درباره عملکرد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته‌های اخیر، اظهار کرد: من گمان می‌کنم نباید بترسیم که نفت مسجدسلیمان به دریافت گل های زیاد در […]

رویش زاگرس: پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: تا سه هفته پیش مخالف تغییر در رأس کادر فنی نفت مسجدسلیمان بودم اما اکنون می‌گویم این تغییر اکنون باید انجام شود.مجید باقری نیا درباره عملکرد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته‌های اخیر، اظهار کرد: من گمان می‌کنم نباید بترسیم که نفت مسجدسلیمان به دریافت گل های زیاد در مسابقات آینده نیز عادت کرده باشند زیرا بعد از باخت ۴ بر یک این تیم مقابل نساجی یا شکست سنگینی که مقابل گل گهر داشت من به خود مدیرعامل باشگاه هم گفتم که باید به دنبال مشکلات تیم بگردید زیرا مشکل تیم فنی است و اگر این مشکل را برطرف نکنید بازهم این شکست‌های سنگین تکرار می‌شود که دیدید مقابل تراکتور و ذوب آهن تکرار شد و مطمئناً اگر به همین روال پیش بروند باز هم تکرار خواهد شد.

وی ادامه داد: همه می گویند نفت مسجدسلیمان خوب بازی می کند، بله اما فقط در یک قسمت زمین اما آنجایی که باید به دروازه حریف برسند خوب کار نمی کنند. گل های چهارم و پنجمی که نفت مسجدسلیمان برابر ذوب آهن دریافت کرد را ببینید، خط حمله این تیم بسیار آشفته بود و شانس آوردند بازی تمام شد. زمانی مشکل یک تیم روحی روانی است اما کسی باور نمی کند تیمی شش هفته ابتدایی لیگ را به آن خوبی کار می‌کرد، بعد در ادامه تا این حد افتضاح کار کند. یعنی دیگر بدتر از این امکان ندارد. این پیشکسوت فوتبال گفت: من تا سه هفته پیش مخالف تغییر در رأس کادر فنی نفت مسجدسلیمان بودم اما اکنون می گویم این تغییر اکنون باید انجام شود.

لازم به ذکر است تیم نفت مسجدسلیمان در ادامه ناکامی های خود روز گذشته با نتیجه ۵ بر ۱ مقابل ذوب آهن اصفهان شکست خورد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.