• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
4

شکست سنگین نفت مسجدسلیمان مقابل نساجی/ نساجی مازنداران۴ نفت مسجدسلیمان٠

  • کد خبر : 56517
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

رویش زاگرس: هفته هفتم لیگ برتر – استادیوم وطنی قائمشهر شنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۱ – ساعت: ۱۵ نساجی مازندران ۴ – نفت مسجدسلیمان ۰ گل‌ها: ایوب کلانتری (۲)، حامد شیری (۶۳)، حسین زامهران (۷۲)، محمد شریفی (۸۴) داور: مرتضی منصوریان کمک داوران: یعقوب سخندان و یوسف مغروری اخطار: حامد شیری، حسین زامهران (نساجی) – پیمان […]

رویش زاگرس: هفته هفتم لیگ برتر – استادیوم وطنی قائمشهر
شنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۱ – ساعت: ۱۵
نساجی مازندران ۴ – نفت مسجدسلیمان ۰
گل‌ها: ایوب کلانتری (۲)، حامد شیری (۶۳)، حسین زامهران (۷۲)، محمد شریفی (۸۴)
داور: مرتضی منصوریان
کمک داوران: یعقوب سخندان و یوسف مغروری
اخطار: حامد شیری، حسین زامهران (نساجی) – پیمان رنجبری، پیمان میری (نفت)
بدون تماشاگر

نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، حامد شیری، علیرضا ابراهیمی، سعید غلامعلی بیگی، علی شجاعی، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری (۷۹- مسعود شجاعی)، صابر حردانی (۸۶- محسن کریمی)، حسین زامهران (۸۶- محمد عباسی)، آداما نیان (۷۳- محمد شریفی) و عبدالکریم اسلامی (۷۹- عرفان گل‌محمدی)
سرمربی: حمید مطهری

نفت مسجدسلیمان: سعید جلالی‌راد، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، علی عبدالله‌زاده، مجتبی مقتدایی (۷۳- محمود صالحی)، اسماعیل بابایی، مسلم مجدمی (۴۶- امیرحسین کریمی)، سامان نریمان جهان (۶۵- محمد خرم‌الحسینی)، پیمان رنجبری، رضا دهقانی (۶۵- علی کیانی‌فر) و حسین شنانی (۶۵- پیمان میری)
سرمربی: رضا مهاجری

خلاصه بازی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اولین بازی از هفته لیگ برتر مقابل نساجی مازندران متحمل شکست سنگین ۴-۰ شد.

زردپوشان نفت در شرایطی به دیدار نساجی رفتند که میلاد باقری را به دلیل دریافت کارت قرمز در مسابقه قبلی در اختیار نداشتند و رضا مهاجری به همین دلیل یک تغییر اجباری در خط دفاعی تیمش نسبت به بازی برابر استقلال انجام داد. هنوز لحظاتی از بازی سپری نشده بود که تیم نساجی روی ضربه کرنر و با استفاده از ضربه سر ایوب کلانتری در دقیقه ۲ پیش افتاد. پس از این گل چند صحنه روی دروازه‌های دو تیم ایجاد شد و نفتی‌ها هم یک بار به گل رسیدند که از داور مردود اعلام شد و ۴۵ دقیقه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع نساجی خاتمه یافت.

در نیمه دوم باز هم این تیم میزبان بود که به گل رسید و حامد شیری در دقیقه ۶۳ از روی نقطه پنالتی دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود. رضا مهاجری پس از این گل سه تعویض همزمان انجام داد و زردپوشان نفت برای جبران نتیجه دست به بازی هجومی زدند اما نساجی از پیش کشیدن خط دفاعی نفت و ضدحملات به خوبی استفاده کرد و سومین گل را در دقیقه ۷۲ با استفاده از ضدحمله به ثبت رساند. شیرازه تیمی نفت با این گل از هم پاشید و قرمزپوشان نساجی در دقیقه ۸۴ موفق به زدن گل چهارم توسط محمد شریفی شدند. یاران نساجی در دقایق پایانی هم مالک توپ و میدان بودند تا سرانجام این مسابقه با شکست سنگین ۴-۰ نفت مسجدسلیمان به پایان برسد.

شرح گل‌ها
۱-۰ (نساجی): کرنر ارسالی توسط علی شجاعی به روی دروازه نفت مسجدسلیمان با ضربه سر ایوب کلانتری تکمیل شد تا اولین گل نساجی در همان لحظات ابتدایی به ثبت برسد.

۲-۰ (نساجی): یک ضربه پنالتی به نفع نساجی اعلام شد و حامد شیری با شوت محکم به بالای زاویه سمت راست دروازه نفت مسجدسلیمان گل دوم را زد.

۳-۰ (نساجی): آداما نیان مهاجم تیم نساجی در یک ضدحمله به راحتی از سد مجتبی مقتدایی مدافع راست تیم میهمان گذشت و توپ را برای ضربه نهایی حسین زامهران آماده ساخت و شوت زامهران گل سوم را به ارمغان آورد.

۴-۰ (نساجی): پس از ارسال ضربه کرنر بازیکنان نساجی و در میان آشفتگی یاران نفت مسجدسلیمان چند ضربه متوالی از سوی قرمزپوشان به توپ نواخته شد و در نهایت محمد شریفی با ضربه بغل پا دروازه تیم میهمان را برای بار چهارم گشود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.