• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

دیدار سرپرست فرمانداری و مسئولان شهرستان مسجدسلیمان با مردم نمازگزار در مسجد محله حسین قصاب انجام شد + تصاویر

  • کد خبر : 56506
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

رویش زاگرس: رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان به همراه مدیران دستگاه های خدمت رسان در مسجد حضرت رسول محله حسین قصاب مسجدسلیمان با مردم نمازگزار دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس براساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده هر هفته سه شنبه مسئولان شهرستان با حضور در مساجد پای دغدغه های […]

رویش زاگرس: رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان به همراه مدیران دستگاه های خدمت رسان در مسجد حضرت رسول محله حسین قصاب مسجدسلیمان با مردم نمازگزار دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس براساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده هر هفته سه شنبه مسئولان شهرستان با حضور در مساجد پای دغدغه های شهروندان نشسته و شهروندان بصورت مستقیم معضلات و مشکلات خود را بیان کنند.

رضایی فاضل در این دیدار اظهار کرد: مسئولان موظفند با حضور در بین مردم و شنیدن دغدغه ها و مشکلات نسبت به رفع آن اقدام کنند. رضایی فاضل تصریح کرد: مشکلات اصلی شهرستان مسجد سلیمان آسفالت و فاضلاب است که با برنامه هایی که پیش بینی شده تا سال آینده این مسأله تا حد زیادی حل خواهد شد. وی در بخش دیگری از صحبت های خود به ایجاد اشتغال و ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: اولویت اصلی دولت آقای رییسی ایجاد اشتغال و ساخت مسکن است که با برنامه ریزی های صورت گرفته افرادی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند در کمترین زمان زمین تخصیص داده خواهد شد.

همچنین در حوزه اشتغال سعی داریم با فعال کردن واحد‌های صنعتی در شهرستان تا حد زیادی مشکل اشتغال را سرومان ببخشیم.رضایی فاضل در ادامه به برنامه های دولت در شهرستان اشاره کرد و گفت: نگاه دولت توزیع عادلانه منابع بین مردم است تا با اجرای عدالت شاهد توسعه و پیشرفت باشیم. وی محله حسین قصاب را جزء محلات کاملا محروم شهرستان دانست و گفت: با تمهیداتی که انجام شده و بازدید مدیران ادارات از محله مشکلات پیگیری وحل خواهند شد.همچنین مسأله آسفالت، روشنایی محله و پارک، زمین چمن مصنوعی و فاضلاب از اقداماتی است که در زمان کوتاه در دست اقدام است.

گفتنی است در این دیدار صمیمی اهالی محله حسین قصاب ضمن بیان مشکلات خود اعم از آب، فاضلاب، آسفالت، روشنایی محله و پارک و…. خواستار پیگیری و حل آنها شدند، سرپرست فرمانداری شهرستان هم که با مدیران خدمات رسان در این مسجد حضور داشت قول داد پیگیر مشکلات این محله محروم باشد و در زمان کوتاه این دغدغه ها برطرف شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56506

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.