• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
مهروموم ۳ باب کافه و قلیانسرا در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 56429
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مهروموم ۳ باب کافه و قلیانسرا در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس:  فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مهروموم ۳ باب کافه و قلیانسرا در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبریرویش زاگرس سرهنگ بهاروند فرمانده انتطامی مسجدسلیمان اظهار داشت: در راستای نظارت و جلوگیری از عرضه و استعمال مواد دخانی در سفره خانه ها و قهوه خانه ها، طرح […]

رویش زاگرس:  فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مهروموم ۳ باب کافه و قلیانسرا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبریرویش زاگرس سرهنگ بهاروند فرمانده انتطامی مسجدسلیمان اظهار داشت: در راستای نظارت و جلوگیری از عرضه و استعمال مواد دخانی در سفره خانه ها و قهوه خانه ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران انتظامی این فرماندهی اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ضربتی که پس از هماهنگی با مقام قضائی صورت گرفت؛ ۳ باب کافه و قلیانسرا مهروموم و تعداد ۳۵۰ جام قلیان جمع آوری و به متصدیان نیز تذکرات کتبی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با بیان اینکه در راستای مطالبات مردمی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ،اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی کماکان در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: پلیس امنیت عمومی با محوریت اداره اماکن، به صورت مستمر با اجرای طرح ها و گشت های مشترک با دیگر سازمان ها، نظارت بیشتری بر صنوف خواهد داشت و با متخلفان خصوصاً مراکز عرضه قلیان برابرقانون برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.