• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
4

با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش از سهراب بهادری پیشکسوت فوتبال تقدیر شد

  • کد خبر : 56426
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش از سهراب بهادری پیشکسوت فوتبال تقدیر شد

رویش زاگرس: به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان از سهراب بهادری فوتبالیست مسجدسلیمانی تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سهراب بهادری متولد سال ۱۳۳۶ ، فرزند شایسته مسجدسلیمان است. بهادری فوتبال را در نوجوانی از زمین های خاکی نمره چهل شروع کرد ، در سال ۱۳۵۴ به دعوت داریوش زراعتی به […]

رویش زاگرس: به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان از سهراب بهادری فوتبالیست مسجدسلیمانی تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سهراب بهادری متولد سال ۱۳۳۶ ، فرزند شایسته مسجدسلیمان است.
بهادری فوتبال را در نوجوانی از زمین های خاکی نمره چهل شروع کرد ، در سال ۱۳۵۴ به دعوت داریوش زراعتی به تیم جوانان پرسپولیس رفت و در سال ۱۳۵۶ در ایام سربازی به تیم منتخب نیروی دریایی دعوت و در مسابقات ارتش های ایران بازی کرد، وی در سال ۱۳۵۸ با تیم نمره‌چهل در مسابقات محلات مقام قهرمانی را کسب کرد، در سال ۱۳۵۹ به تیم باشگاه شاهین رفت و در سال ۱۳۶۲ با این تیم قهرمانی جام حذفی را به دست آورد وی در تیم منتخب شهرستان زیر نظر استاد ایرج کبیریان و علی قلی پور بازی می کرد و به تیم منتخب استان خوزستان نیز راه یافت.
بهادری در سال ۱۳۶۴ به تیم نفتون پیوست و با این تیم به مربیگری داریوش بهادری قهرمانی شهرستان و استان را کسب و به عنوان نماینده خوزستان به مسابقات جام حذفی کشور راه یافت که در مسابقه ای پایاپای و نزدیک در اصفهان با تیم تام بعد از ۱۲۰ دقیقه با ضربات پنالتی بازی را واگذار کردند. سهراب بهادری در سال ۱۳۶۸ مجدداً به پرسپولیس رفت اما پس از مدتی به تیم نفتون و پس از آن در تیم های شاهین شرق تهران، برق کلای چای گیلان، جنوب، دارایی و بانک ملی بازی کرد.
وی از اساتیدی چون آقایان : امیر سلحشور، سروان قطبی(نیروی دریایی)، هوشنگ ممبینی، منوچهر و ایرج کبیریان، رنده یاد ایرج سلیمانی، بارانی، علی قلی پور، صیدال سرقلی ، فرهاد لاله زار، داریوش بهادری، موسی ململ، حسن سالمی، نادر جعفری، دلفی و نادر زرگانی بهره برده است.
بهادری در سال ۱۳۷۳ از فوتبال و مستطیل سبز کناره گیری کرد. در سال ۹۴ در تیم منتخب پیشکسوتان فوتبال شهرستان سپس در سال ۹۵ تا ۹۸ به دعوت آقایان دلفی و نادر زرگانی به تیم منتخب پیشکسوتان استان دعوت شد و بازی کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.