• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

دكتر اسماعيل جليلي در راهپيمايي روز 22 بهمن : منافع ملي در اولويت همه كارهاست

  • کد خبر : 5639
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۷

هشدار من به تمام كساني ست كه با زبان، قلم يا فيلم خود براي بازگويي تاريخ تلاش مي كنند. حواسمان باشد كاري نكنيم اقوامي كه در طول تاريخ اتحاد آن ها منجر به انسجام كشور و نظام شده است با حرف هاي بي جا باعث نگراني و دلخوري آن ها بشويم. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- […]

هشدار من به تمام كساني ست كه با زبان، قلم يا فيلم خود براي بازگويي تاريخ تلاش مي كنند. حواسمان باشد كاري نكنيم اقوامي كه در طول تاريخ اتحاد آن ها منجر به انسجام كشور و نظام شده است با حرف هاي بي جا باعث نگراني و دلخوري آن ها بشويم.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در راهپيمايي روز 22 بهمن دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان، لالي، انديكا و هفتكل در سخناني گفت: شما مردم بزرگوار با حضورتان برگ زرين ديگري بر صحيفه انقلاب در مسجدسليمان افزوديد كه من به به عنوان خادم و كوچك مردم تشكر خود را اعلام مي كنم. از شمايي كه در دفاع از ارزش هاي اسلام و ولايت فقيه اينچنين با گام هاي استوار و مشت هاي گره كرده به ميدان آمديد تا پاسخ دندان شكني به ياوه گوياني كه با حرف هاي صخيف خودشان مي خواستند در دل مردم تزلزل ايجا كنند بدهيد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ادامه داد:

جا دارد ياد و خاطر رهبر كبير انقلاب كه نهال اين خودباوري و پايبندي به ارزش ها را در دل همه ي بزرگان و مبارزان كه در طول تاريخ عليه استبداد،چه استبداد داخلي و چه خارجي تا پاي جان ار ارزش هاي خود دفاع كردند را گرامي بداريم. دكتر جليلي افزود: 22 بهمن پاسخي بود به تمام باورهايي كه ما براي آينده اين نظام و اعتلا و تثبيت نظام جمهوري در نظام بين الملل به آن نياز داشتيم .

ما فرزندان روح الله و پيروان خامنه اي هستيم و هيچ گاه به خود تزلزل راه نخواهيم داد و اين نشان از خودباوري هست كه در طول دهه هاي مختلف با مبارزاتي و هدايتگريهايي كه شد انجام گرفت. امروز كرامت و عزت مردم ما در گرو پيروي از مقام معظم رهبري ست. امروز كرامت و عزت ما در پايداري از آرمان هاي نظام اسلامي ست. امروز كرامت در حفظ عزت و كرامت مردم نهفته است پس ما بايد همه فارغ از اين كه به چه گروه و جرياني وابسته هستيم فارغ از اين كه دغدغه كدام گروه و جناح براي ما مهم است حفظ جايگاه نظام و كرامت مردم را در اولويت قرار دهيم.

امروز دشمنان ما دسيسه و توطئه مي كنند و نگراني اين را دارند كه مديريت مبتني بر معنويت در دنياي آشفته امروز مي تواند پاسخ به نيازهاي مردم باشد. نگراني هاي آن ها مبتني بر همين مديريت معنوي، پايبندي به توانمندي ملي و تلاش براي رشد اقتصادي در كشور و حفظ كرامت مردممان است. يابد تلاش كنيم تا اين دسيسه هي خنثي شود. وي ادامه داد: راهپيمايي امروز ما بيانگر ديپلماسي مردم ماست كه در رير چتر سياست ها ي خارجي ابلاغي مقام معظم رهبري هدايت گر تيم مذاكره كننده ماست . امروز 1+5 بايد بداند ديپلماسي ما اينجا تعيين مي شود اين ديپلماسي ست كه همه مسئولين ما در سياست خارجي بايد به آن پايبند باشند. آن ها بايد در مذاكرات جهت تامين منافع ملي اين كشور و كسب منافع ملي و نظام جمهوري اسلامي مستحكم باشند.

مردم كم نگذاشته اند و هر جا لازم بود به ميدان آمده اند، بايد از دعواها و بازي هاي سياسي دوري كنيم. آفت ما موقعي ست كه هر كس به بهانه اي، برخي براي تامين منافع شخصي و برخي گروهي به جان هم بيفتيم. اگر اين گريبان ما را بگيرد همه ما از اين بابت و خسارتي كه ايجاد خواهد شد پشيمان خواهيم شد. عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس در بخش ديگري از سخنانش گفت:

انتظار ما از دولت تدبير و اميد اين است كه تلاش كند بر پايه عدالت براي تامين منابع مناطق كم برخوردار كمك كند تا اميد و نشاط در بين مردم بارور شود. انتظار داريم كه دولت تدبير اميد با انديشه براي اعتلاي كشور به نيروهاي ارزشي و با تجربه داخلي اهميت بدهد و آن ها را در چرخه مديريت حفظ كند تا از اين سرمايه ها براي آينده كشور بهره برداري لازم به عمل آيد. انتظار ما اين است دولت اگر خدمتي به مردم مي كند همراه با عزت و كرامت باشد مردم ما نيازمند هستند اما عزت و كرامت دارند، پس كاري نكنيم كه بابت خدمتي كه مي كنيم عزت و كرامت آنان را ناديده بگيريم. وي گفت: من ممنونم از رييس جمهور بابت عذرخواهي كه از مردم كردند. اين نشان از يك نگاه جديد در عرصه سياسي براي مديريت سياسي ست كه اگر اشتباهي مي كنيم از مردم عذرخواهي مي كنيم، اين ها گام هاي اميد بخشي ست.

انتظاري كه از گروههاي سياسي داريم اين است تا تلاش كنند برنامه ها در كشور به نتيجه برسند و همه براي رشد و توسعه كشور تلاش كنند و نشان بدهند منافع ملي در اولويت همه كارهاست. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي در بخش پاياني سخنان خود گفت: هشدار من به تمام كساني ست كه با زبان، قلم يا فيلم خود براي بازگويي تاريخ تلاش مي كنند. حواسمان باشد كاري نكنيم اقوامي كه در طول تاريخ اتحاد آن ها منجر به انسجام كشور و نظام شده است با حرف هاي بي جا باعث نگراني و دلخوري آن ها بشويم. بيت المال بايد در جهت انسجام و وحدت اين مردم به كار گرفته شود نه اين كه براي ايجاد تنش در جامعه، اتحاد و برادري نيازمند جامعه امروز ماست در موقعي كه دشمن با هوشمندي عليه ما در حال برنامه ريزي ست بي تدبيري گاهي باعث نگراني ها و دلخوري هايي مي شود كه اميدواريم ديگر شاهد چنين مسائلي نباشيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. بسيار باشكوه بود راهپيمايي در مسجد سليمان. چند وقت قبل كه نشست مشترك مجلس و دولت رو ميديدم،دكتر جليلي در صندلي نمايندگي مردم شهرمان و وزير بهداشت هم در جايگاه ويزه كنار دكتر اميد وار رضايي معاون قوانين مجلس شوراي اسلامي نشسته بود،بسيار خوشحال شدم دو فرزند بختياري در قوه مهم كشور قوه مقننه حضور دارند.پاينده باشيد.

  2. این عزیزان بزرگان ما هستند خداوند حفظ شان کند راستی آب مسجدسلیمان 24ساعته شد یا……… 

  3. واقعآ دوره دکتر جلیلی سطح نمایندگی حوزه انتخابیه بالا رفته بود. و جسارت ایشان و حضور خستگی ناپذیرش در بین مردم کرسی نمایندگی مسجدسلیمان پررنگتر بود. امیدوارم ایشان و همه تنیروهای شایسته در سطح ملی بدرخشند و اثراتش برای کشور و منطقه بیشتر شود.
    دکتر جلیلی جانباز دوران دفاع مقدس، استادی فرهیخته . فردی با آداب و دوستدار مردم و فساد ستیز بودند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.