• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
3

رئیس شورای اسلامی شهر گلگیر:
تمامی معوقات حقوق پرسنل شهرداری اعم از کارمندان، کارگران پیمانکاران و… واریز شد

  • کد خبر : 56376
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

تمامی معوقات حقوق پرسنل شهرداری اعم از کارمندان، کارگران پیمانکاران و… واریز شد/ با وجود مشکلات مالی، با تلاش اعضای محترم شورای شهر و سرپرست محترم شهرداری برنامه ریزی های خوبی برای بهبود خدمات دهی انجام شده است/ آسفالت چندین نقطه در شهر گلگیر در حال بررسی و آماده انجام کار می باشد که انشاالله […]

تمامی معوقات حقوق پرسنل شهرداری اعم از کارمندان، کارگران پیمانکاران و… واریز شد/ با وجود مشکلات مالی، با تلاش اعضای محترم شورای شهر و سرپرست محترم شهرداری برنامه ریزی های خوبی برای بهبود خدمات دهی انجام شده است/ آسفالت چندین نقطه در شهر گلگیر در حال بررسی و آماده انجام کار می باشد که انشاالله به زودی شروع پروژه‌ها استارت زده خواهد شد.

رویش زاگرس: رئیس شورای اسلامی شهر گلگیر گفت: تمامی معوقات حقوق پرسنل شهرداری اعم از کارمندان، کارگران پیمانکاران و… واریز شد. عباس شاه منصوری رئیس شورای شهر گلگیر  در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با بیان این مطلب افزود: هرچند این مجموعه به وظیفه خود عمل کرده است اما در نوبه ی خود این اقدام بسیار حایز اهمیت است.

شاه منصوری ادامه داد: گلگیر سرشار از پتانسیل‌ها و استعدادهای طبیعی و انسانی است و آنچه که مردم از شورای شهر و شهرداری انتظار دارند، خدمت به شهروندان است. وی گفت: با وجود مشکلات مالی، با تلاش اعضای محترم شورای شهر و سرپرست محترم شهرداری برنامه ریزی های خوبی برای بهبود خدمات دهی انجام شده است.

رئیس شورای شهر گلگیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای پروژه های عمران در گلگیر گفت: با پیگیری دکتر ورناصری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین محترم اعتبارات لازم جهت ادامه کار محوطه سازی تپه شهدای گلگیر و آسفالت جاده دسترسی به پارک کوهستانی و تپه شهدای گمنام به مساحت ۱۰ هزار متر مربع وصول گردید. وی گفت: در حال حاضر نیز پیمانکار المان شهدا و جاده در حال انجام کار می باشد.

شاه منصوری ادامه داد: آسفالت چندین نقطه در شهر گلگیر در حال بررسی و آماده انجام کار می باشد که انشاالله به زودی شروع پروژه‌ها استارت زده خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گلگیر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر در انجام رسالت خود لحظه ای کوتاهی نخواهد کرد و به جد پیگیر مشکلات شهر خواهد بود و این مشکلات را مکرراً به مسئولان منتقل کرده است. وی ادامه داد: ما به دنبال آن هستیم که بتوانیم در دوره ی مسئولیت مان چند پروژه مناسب کوتاه مدت و میان مدت به مرحله ی اجرا بگذاریم البته این مشارکت فکری شهروندان عزیز را نیز می طلبد. بدیهی است همکاری و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و پذیرش باور شورایی که الحمدلله فضای شورا را فراگرفته می تواند در امر تسهیل و توسعه ی امور شهری نقش ارزنده ای داشته و موانع را مرتفع نماید. شورا باتمام وجود تلاش می کند که به موضع انفعال کشیده نشود و خدمت گذاری به این مردم شریف را سرلوحه ی کار اصلی خود قرار دهد.

وی در پایان سخنان خود گفت: جا دارد از همکاری دکتر ورناصری نماینده محترم شهرستان، دکتر رضایی فاضل فرماندار محترم، مهندس نقدیپور بخشدار محترم گلگیر، اعضای محترم شورای شهر گلگیر و مهندس محمد آقابیگی سرپرست محترم شهرداری گلگیر و دیگر همکاران محترم تشکر و قدردانی نمایم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.