• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
3

مسجدسلیمان پیروز دربی/نفت مسجدسلیمان۲ نفت آبادان۱

  • کد خبر : 56307
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
مسجدسلیمان پیروز دربی/نفت مسجدسلیمان۲ نفت آبادان۱

رویش زاگرس: هفته پنجم لیگ ۲۲ – استادیوم تختی آبادان دوشنبه ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۱ – ساعت: ۲۱ صنعت نفت آبادان ۱ – نفت مسجدسلیمان ۲ گل: مهدی ممی‌زاده (۱۹) برای صنعت نفت – رضا دهقانی (۶۵)، پیمان رنجبری (۷۶- پنالتی) برای نفت داور: یاسر همرنگ کمک داوران: حسین مرادی و صادق رستمی اخطار: عقیل کعبی […]

رویش زاگرس: هفته پنجم لیگ ۲۲ – استادیوم تختی آبادان
دوشنبه ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۱ – ساعت: ۲۱
صنعت نفت آبادان ۱ – نفت مسجدسلیمان ۲
گل: مهدی ممی‌زاده (۱۹) برای صنعت نفت – رضا دهقانی (۶۵)، پیمان رنجبری (۷۶- پنالتی) برای نفت
داور: یاسر همرنگ
کمک داوران: حسین مرادی و صادق رستمی
اخطار: عقیل کعبی (نفت)
تماشاگر: سه هزار نفر

صنعت نفت آبادان: احسان مرادیان، حسین ساکی (۸۰- احمد شریعت‌زاده)، محمد طیبی، میثم تهیدست، امیرحسین فرهادی، رحیم آلبوغبیش (۵۵- حسین پورامینی)، حکیم نصاری (۶۹- فردین یوسفی)، سیدفاخر تهامی (۶۹- امید خالدی)، مهدی ممی‌زاده، شیردین بابایف و میرهادی میرجوان (۵۵- طالب ریکانی)
سرمربی: رضا پرکاس

نفت مسجدسلیمان: سعید جلالی‌راد، مجتبی مقتدایی، میلاد باقری، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، مسلم مجدمی (۶۰- امیرحسین کریمی)، اسماعیل بابایی، سامان نریمان‌جهان (۷۲- پیمان میری)، حسین شنانی (۶۰- محمد خرم‌الحسینی)، پیمان رنجبری (۸۷- آریا برزگر) و رضا دهقانی (۸۷- علی کیانی‌فر)
سرمربی: رضا مهاجری

خلاصه بازی
رویارویی دو تیم خوزستانی در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با برتری ۲ بر یک نفت مسجدسلیمان مقابل صنعت‌نفت آبادان به پایان رسید.

چند دقیقه ابتدایی مسابقه با حملات نفت مسجدسلیمان همراه بود اما زردپوشان آبادانی با سپری شدن این دقایق توانستند جریان بازی را کنترل کنند و گل دقیقه ۱۹ مهدی ممی‌زاده باعث پیش افتادن تیم میزبان شد. نفتی‌های مسجدسلیمان در ادامه برای جبران گل خورده تلاش کردند و یک بار در دقیقه ۴۳ با ضربه اسماعیل بابایی دروازه نفت آبادان را تهدید کردند که واکنش مرادیان مانع از به ثمر رسیدن این ضربه شد و نیمه اول با برتری شاگردان پرکاس به پایان رسید.

در نیمه دوم، سفیدپوشان نفت مسجدسلیمان بعد از اینکه چند صحنه خطرناک به روی دروازه میزبان خلق کردند، در دقیقه ۶۵ توسط رضا دهقانی به گل تساوی رسیدند. ادامه تلاش تیم میهمان گل دوم را از روی نقطه پنالتی در پی داشت و پیمان رنجبری در دقیقه ۷۶ مسجدسلیمانی‌ها را پیش انداخت. شاگردان مهاجری در ادامه بازی از نتیجه حاصل شده دفاع کردند و این مسابقه با برتری ۲ بر یک نفت مسجدسلیمان برابر نفت آبادان خاتمه یافت.

شرح گل‌ها
۱-۰ (صنعت نفت): در پی اشتباه مدافع نفت مسجدسلیمان توپ به یاران حریف رسید و مهدی ممی‌زاده پس از دریافت پاس میرجوان در بین مدافعان حریف و ضربه پای چپ این بازیکن به زاویه مخالف تبدیل به اولین گل مسابقه برای نفت آبادان شد و شادی را به اردوی آبادانی‌ها آورد.

۱-۱ (نفت): رضا دهقانی که از سوی مدافعان نفت آبادان یارگیری نشده بود، با استفاده از پاس رو به بیرون محمد خرم‌الحسینی و با یک شوت محکم و زمینی دروازه مرادیان را گشود و نتیجه را مساوی کرد.

۱-۲ (نفت): سوت داور به نشانه خطای پنالتی حسین ساکی روی پیمان میری به صدا در آمد و این ضربه پنالتی را پیمان رنجبری تبدیل به گل دوم نفت مسجدسلیمان کرد تا این بار تیم میهمان در ورزشگاه تختی آبادان پیش بیفتد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.