• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

نشست خبری فرماندار شهرستان مسجدسلیمان با خبرنگاران و فعالین رسانه ای به مناسبت هفته دولت+تصاویر

  • کد خبر : 56225
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
نشست خبری فرماندار شهرستان مسجدسلیمان با خبرنگاران و فعالین رسانه ای به مناسبت هفته دولت+تصاویر

رویش زاگرس: نشست خبری فرماندار شهرستان مسجدسلیمان با خبرنگاران و فعالین رسانه ای در راستای تشریح برنامه های هفته دولت در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس رضا رضایی فاضل فرماندار مسجدسلیمان در سخنانی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسات علاوه بر تشریح خدمات دولت، شفاف سازی عملکرد دولت […]

رویش زاگرس: نشست خبری فرماندار شهرستان مسجدسلیمان با خبرنگاران و فعالین رسانه ای در راستای تشریح برنامه های هفته دولت در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس رضا رضایی فاضل فرماندار مسجدسلیمان در سخنانی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسات علاوه بر تشریح خدمات دولت، شفاف سازی عملکرد دولت در شهرستان و شنیدن مشکلات مردم توسط اصحاب محترم رسانه است. وی ادامه داد: حدود ۵ ماه است که به عنوان سرپرست فرمانداری در خدمت مردم شریف مسجدسلیمان هستم و در این مدت تلاش کردم عدم هماهنگی بین دستگاههای اجرایی را به حداقل برسانم. وی گفت: اصلاح ساختار در حال انجام است و با هرگونه فساد در هر ابعادی مبارزه خواهم کرد. ضمن آن که می دانم برقراری عدالت همیشه هزینه هایی خواهد داشت…

رضایی فاضل جاده میانبر مسجدسلیمان –اهواز، حل مشکلات شهرک ولیعصر و شهرک امام رضا(ع)، اجرای طرح جهش ملی مسکن، فرودگاه و مناطق آلوده را از مهمترین اولویت های استاندار خوزستان عنوان کرد و گفت: در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است. سرپرست فرمانداری شهرستان از پرداخت عوارض حق آلایندگی نفت به خوزستان به مبلغ ۵۳۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: سهم شهرستان مسجدسلیمان از عوارض آلایندگی ۲۴۲ میلیارد تومان است که عمده این اعتبار به پروژه های زیست محیطی، دفع پسماند، دفع آب های سطحی، آسفالت، خرید ناوگان حمل و نقل عمومی، ایجاد کمربند فضای سبز شهرستان و توسعه مبلمان شهری اختصاص خواهد یافت.

نماینده عالی دولت در مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با طرح جهش ملی مسکن در شهرستان مسجدسلیمان گفت: حدود ۴ هزار و پانصد نفر برای این طرح که قرار است در منطقه چم آسیاب اجرا شود ثبت نام اولیه کرده اند که از این تعداد ۷۴۵ نفر پایش و تعیین تکلیف شده اند. ضمن آن که این پروژه ظرفیت احداث ۳ هزار واحد را دارد که می تواند بخشی از مشکل اشتغال را نیز برطرف کند و طی دو ماه آینده نیز کلنگ رنی آن انجام خواهد شد.

وی در ارتباط با بحث شهرک ولیعصر و افتتاح آن نیز گفت: ۲۴۵ واحد از ۵۰۰ واحد این شهرک مشکل محوطه سازی، ۱۷ بلوک مشکل برق و ۳ بلوک نیز مشکل آب داشتند که طی ۲۰ روز آینده آسفالت و محوطه سازی آن به پایان خواهد رسید ضمن آن که مشکلات آب و برق این واحدها نیز برطرف شده است.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان همچنین از اختصاص ۱۴۶ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه  های نیمه تمام شهرستان داد و گفت: این مبلغ از محل تملک و توازن برای تکمیل تکمیل پروژه های نیمه تمام درنظر گرفته شد که ان شالله با تخصیص اعتبار در سالجاری عملیاتی خواهند شد.

فرماندار مسجدسلیمان همچنین  راه اندازی طرح های صنعتی راکد را جز اولویت های دولت خواند و گفت:این امیدواری را داریم با تامین اعتبار سرمایه در گردش بخشی از مشکلات اشتغال را حل کنیم. وی همچنین ساماندهی نانوایی ها و تنظیم بازار را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: با راه اندازی تیم های نظارتی بخشی از این مشکل که به عنو.ان یکی از دغدغه های مردم اعلام شده بود برطرف گردید.

رئیس شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرداخت ۷ میلیارد تومانی به تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بر خلاف شایعات مطرح شده ریالی از این مبلغ ربطی به حقوق کارکنان شهرداری ندارد بلکه از محل مازاد بر عوارض تامین شده است.

رضایی فاضل در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با طرح های آماده افتتاح نیز گفت: تصفیه خانه گدار، بهسازی جاده بی بی یان تا چم فراخ، خانه هنر، توسعه ایستگاه برق محمدآباد آماده افتتاح و بهره برداری هستند.

رضایی فاضل در ارتباط با فرودگاه مسجدسلیمان نیز گفت:عزم جدی همه مسئولان شهرستان برای تکمیل و راه اندازی فرودگاه وجود دارد. در حال حاضر نفت پای کار آمده و ان شالله با جدیت ادامه خواهد داشت.

فرماندار مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با پتروپالایش بختیاری مسجدسلیمان نیز گفت:پتروپالایش بختیاری نه تنها یکی از مطالبات عمومی مردم بلکه مطالبه مسئولین شهرستان نیز می باشد و جلسات متعددی در این ارتباط برگزار شده است .وی ادامه داد: به جد پیگیر این موضوع هستیم چرا که معتقدیم مشکل اشتغال جوانان مسجدسلیمان با احداث این پروژه تا حدود زیادی برطرف خواهد شد.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با افتتاح فاز دوم کارخانه سیمان نیز گفت:مشکل دریافت وام حل و در حال حاضر مراحل دریافت آن در حال طی شدن است.

مشکلات عدیده در حوزه مخابرات، طرح ها و پروژه های نیمه تمام، وضعیت نابسامان زمین خواری و دره خواری، فاز دوم آلومینیوم، عدم پاسخگویی بعضی مسئولین شهرستان، رسیدگی به وضعیت مالباختگان پروژه می نا، عدم حضور پزشک معتمد راهنمایی و رانندگی در مطب در حالی که مردم ویزیت متخصص را پرداخت می کنند، پیگیری مشکلات شهرک امام رضا(ع)، وضعیت شهرک صنعتی از جمله مسائل مطرح شده توسط خبرنگاران در این جسه بود…

مقرر گردید به زودی تعدادی از دستگاههای خدمت رسان در فرمانداری به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.