• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

واژگونی خودرو حامل محصول مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان+ تصویر

  • کد خبر : 56214
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
واژگونی خودرو حامل محصول مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان+ تصویر

رویش زاگرس: خودرو حامل محصول مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان در مسیر مسجدسلیمان- اهواز واژگون شد. در این حادثه راننده خودرو آسیبی ندید. واژگونی خودروهای حامل مواد شیمیایی با توجه به این که بیش از ۳۰۰ کامیون حامل محصولات پتروشیمی مسجدسلیمان روزانه در این مسیر در حال تردد است در صورت بروز حوادثی مشابه می تواند صدمات […]

رویش زاگرس: خودرو حامل محصول مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان در مسیر مسجدسلیمان- اهواز واژگون شد. در این حادثه راننده خودرو آسیبی ندید. واژگونی خودروهای حامل مواد شیمیایی با توجه به این که بیش از ۳۰۰ کامیون حامل محصولات پتروشیمی مسجدسلیمان روزانه در این مسیر در حال تردد است در صورت بروز حوادثی مشابه می تواند صدمات و آسیب های جبران ناپذیری را ایجاد کنند.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس تازه‌ترین آمارهایی که از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام شده حاکی از آن است که حدود ۴۰ درصد از تصادفات رانندگی در نقاط حادثه‌خیز رخ می‌دهد و همچنان تاکیدات جدی برای رفع این نقاط وجود دارد اما متاسفانه علیرغم اتفاقات مکرر در جاده مسجدسلیمان- اهواز و کشته و زخمی شدن دهها و حتی صدهها نفر در سال تاکنون هیچ اتفاق مثبت و پیشرفتی در رابطه با جاده میانبر مسجدسلیمان- اهواز و یا اصلاح و بهبود نقاط حادثه خیز در این مسیر نبوده ایم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.