• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
5

با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان مسجدسلیمان انجام گرفت:
غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهید علیدادی به مناسبت هفته دولت + تصاویر

  • کد خبر : 56209
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

رویش زاگرس: صبح امروز رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در گلزار شهدای چهاربیشه ضمن قرائت فاتحه و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گرانقدر به مناسبت هفته دولت با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس رضایی فاضل در این […]

رویش زاگرس: صبح امروز رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در گلزار شهدای چهاربیشه ضمن قرائت فاتحه و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گرانقدر به مناسبت هفته دولت با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس رضایی فاضل در این مراسم اظهار کرد:روحیه انقلابیگری در بین ملت شریف ایران اسلامی همیشگی و پیوسته است و عشق به شهدا و ماندن در راه و مکتب شهدا و احساس دین همیشگی به شهدا و ایثارگران را یکی از نمودهای عینی این فرهنگ غنی و مترقی عنوان کرد.

وی با تاکید بر اهمیت ادامه مسیر شهدا در راه خدمت به مردم تصریح کرد: امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری همه رزمندگان اسلام است و تکریم خانواده‌های معظم این عزیزان کوچکترین تکلیف برای مسئوولان است.

گفتنی است به همین مناسبت رضایی فاضل سرپرست فرمانداری به همراه مسئولان شهرستان به دیدار خانواده شهید کاووس علیدادی از کارمندان شهید این فرمانداری شهرستان رفتند و ضمن نثار فاتحه و ادای احترام، ازخانواده آن شهید بزرگوار تقدیر بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.