• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری ۲ سارق کابل های مخابراتی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 56203
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۵۵
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستگیری ۲ سارق کابل های مخابراتی در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارق کابل های مخابراتی و کشف بیش از ۲ هزار متر کابل خطوط تلفن در این شهرستان خبر داد. سرهنگ” حمیدرضا بهارند” در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت کابل های مخابراتی در برخی مناطق، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارق کابل های مخابراتی و کشف بیش از ۲ هزار متر کابل خطوط تلفن در این شهرستان خبر داد. سرهنگ” حمیدرضا بهارند” در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت کابل های مخابراتی در برخی مناطق، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی ۲ سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ بهاروند با اشاره به کشف بیش از ۲ هزار متر کابل تلفن از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.