• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

تجلیل مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار+ تصاویر

  • کد خبر : 56102
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
تجلیل مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار+ تصاویر

رویش زاگرس: مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان  مسجدسلیمان با حضور دکتر یاسر جلیلی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر جلیلی به نقش تاثیرگذار رسانه ها در توسعه و پیشرفت‌ جامعه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و رسانه ها بازوان توانمند و پل […]

رویش زاگرس: مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان  مسجدسلیمان با حضور دکتر یاسر جلیلی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر جلیلی به نقش تاثیرگذار رسانه ها در توسعه و پیشرفت‌ جامعه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و رسانه ها بازوان توانمند و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و تعامل و همکاری این دو می‌ تواند در راستای رفع مشکلات مردم بخصوص در حیطه بهداشت و سلامت و ارتقای فرهنگ سلامت بسیار تأثیر گذار باشد. وی افزود: اطلاع رسانی درست و مناسب به مردم در زمان همه گیری ویروس کرونا توسط فعالان و اصحاب رسانه قابل تقدیر و تشکر است و ادامه داد: امروز دنیا در برابر کروناویروس مستأصل شده است، پزشکان و پرستاران ما در این شرایط بحرانی و خطرناک جان خود را به خطر انداخته تا جامعه‌ای سالم و سلامتی داشته باشیم. وی تصریح کرد: همه باید به کمک جامعه پزشکی نیاییم و با توجه به شرایط کنونی وظیفه خبرنگاران مهم تر از گذشته است…

دکتر جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: می پذیریم که در حوزه بهداشت و درمان شهرستان کمبودهایی همچون کمبود تجهیزات،نیرو و… وجود دارد اما در تلاش هستیم این مشکلات را کاهش دهیم و انتظار داریم اصحاب محترم رسانه ما را در این راه همراهی کنند چرا که من هم به عنوان فرزند مسجدسلیمان دغدغه شهرم را دارم.

جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با مشکلات بیمارستان ۲۲ بهمن گفت:۴ سال است که مشکلات سرمایشی و گرمایشی بیمارستان حل نشد اما با اقدامات انجام شده حدود ۶۰ در از این مشکلات برطرف شده است.

وی در ارتباط با کمبود آمبولانس نیز گفت:تعدادی آمبولانس خراب داریم که اهواز هستند و قرار است طی یک ماه آینده ۲ آمبولانسی که در حال تعمیر هستند به ناوگان ما اضافه شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در پاسخ به یکی از خبرنگاران که از او در ارتباط با مشکلات سونوگرافی بیمارستان که مرتبا اعلام می شود مشکل دارد نیز گفت: دستگاه سونوگرافی هیچ مشکلی نداشته و در صورت مراجعه و مشاهده این موضوع حتما به ما اطلاع دهند. گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدیه از خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.